7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Op verzoek de titel aangepast naar 17 maart. Mocht het nog wijzigen, dan hoor ik het wel;) (misschien kom ik zelf ook nog wel langs)

@Gorelroni: zou jij niet al je berichten willen leeghalen? Ik kan nu alles handmatig gaan terugzetten.

Top!!
17 maart wordt vast een prachtdag.
Al zou het dan maar 12 graden met weinig wind zijn ben ik al blij.
Pik me vanmiddag een indoormeeting mee met een aantal fijne vliegmaatjes.
Nu al bere veel zin in want kan dan in een grote sporthal heerlijk rondraggen met de Walkera Mini CP, Walkera V120D02S, Walkera Master CP en de E-flite Sbach342.
Jullie allen ook een hele fijne zondag ondanks het kloterige weer en hopenlijk treffen we elkaar de 17e maart.
Vr Gr D

hmm, de lange termijn verwachting geeft meer kans op regen dan vandaag , de temperatuur zal dan wel iets hoger liggen dan nu maar toch .....;)

misschien een algemeen "afspraken "draadje aanmaken in het meeting forum, kan iedereen , zonder wat te organiseren, met elkaar wat afspreken :confused:

Hoop houden en positief blijven denken.
Dan gaat het vast goed komen.
Met wat geluk hebben we droog weer de 17e maart.
Dat er die dag weer sneeuw ligt en ijzige kou rondwaait zoals vandaag het geval, is volgens mij vrij nihiel.
Maarja........ben geen Pelleboer. (of zou die stiekum achter al dit gezemel zitten?)
Ha ha ha ha ha
Vr Gr D

Het is koud maar droog! Ik heb eigenlijk best wel zin om even te vliegen met mijn nieuwe FPV ladybird vandaag in Soest.

Damn krijgen we toch een kleinere meeting dan de beardmeeting?

zz-top-1164.jpg

Dat wordt een dikke beardmeeting! :cool:

7e MBF Multicopter Meeting - 17/03/2013 - Soestduinen, Soest

Toch even gaan kijken, enkele die hards toch aanwezig. Weer is trouwens best te doen
HJ
eduvysyv.jpg

Re: 7e MBF Multicopter Meeting - 17/03/2013 - Soestduinen, Soest

Damn, lees nu pas dat er toch mensen gingen... anders was ik zeker even gekomen!

Mooie foto's en fijn dat jullie genoten hebben.
Viel het vast mee met dat straffe koude windje....
Ben zelf net thuis en heb me kostelijk vermaakt met het indoorvliegen met 8 man in totaal.
Werkelijk een super vliegmiddag gehad en....alles heel gehouden.
Windstil en kamertemperatuur in de sporthal.Ha ha ha ha
Hopenlijk tot de 17e maart.
Vr Gr D

Ben er de 17e toch bij. Zit de week erna pas in Frankrijk. Iemand al enig zicht op het weer ;)?

Back