7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Je hebt weinig gemist hoor..... Na een paar minuten "sturen" waren m'n vingers zo koud dat het erg moeilijk werd om enigzins precies te vliegen. (En moeilijk) Ik had helaas geen handschoenen mee genomen....

Ok, ik heb gauw wat knijpers gemaakt.. Als iedereen die gaat fpv'en er van te voren 1 komt halen, en z'n naam doorgeeft, hebben we een beetje zicht op wie wanneer welk kanaal gebruikt. Dit maakt mij geen scheidsrechter over wie wanneer vliegt btw, ik ga er vanuit dat we dit netjes onderling kunnen regelen.

20130312_145430_zps37671ab8.jpg

Rest alleen nog uit te vinde welke kanalen elkaar storen..
En als iemand nog andere frequenties weet, graag even doorgeven. Dan haal ik wat meer wasknijpers..;)

Alles onder voorbehoud, want ik weet nog niet zeker of ik wel kan komende zaterdag..

Ik kan helaas niet komen.
Geen oppas voor de kinderen.

De week erop wel.
Dus mocht het slecht weer zijn as zondag dan een week verplaatsen?

Voorlopig geeft hij een behoorlijke kans op regen zondag en een straffe wind 4.

Dus wie weet wordt het nog een week later....voorlopig geeft buienradar dan droog met zon en windkracht 2 bij 10 graden......als dat nu eens een zekerheid was.....:rolleyes:

wat is er zaterdag dan ? ;)

Bijdehandje.. Ok, zondag dan...

@Jurgen: als het bagger weer wordt stellen we het uit.. Maar als het een beetje mooi weer wordt zullen de meeste toch willen gaan.. Zeker na vorige week...en helaas piesen we dan naast de pot.. de groep is te groot om met een paar man (inclusief mezelf) rekening te houden..

Ben, bedoel je dat je video op 2,4ghz hebt?

Ik kan er helaas niet bij zijn.. Moet thuis blijven bij de kinderen. Dus de knijpertjes zijn er ook niet, tenzij iemand anders er maakt. Helaas.. Volgende keer beter.

helaas als ik naar de vooruitzichten kijk geven ze 90% kans op regen met een windkracht 4 of hoger

hoop dat dit nog veranderd anders is het voor mij een jammer

dus hopelijk vergissen ze zich :worship:

Yup te groot risico voor nog een regen meeting.....heb nu alvast andere plannen gemaakt, dus ben er zeker niet bij.

Week erna gaan de temperaturen flink omhoog.

Re: 7e MBF Multicopter Meeting - 17/03/2013 - Soestduinen, Soest

Volgende week inderdaad misschien weer een poging.....geen zin in weer een regenmeeting.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Knake regen...........
Misschien niet eens zo'n gek idee om het van week tot week aan te kijken.
De meesten zullen dat vast niet erg vinden en een vliegmeeting in Soesterduinen met lekker weer erbij maakt alles toch weer goed.
Op een zondag kan bijna iedereen wel toch?
Vr Gr D

Back