Echt, met dit wil je zoveel mogelijk controle en wil je gewoon dat je stuur als een servo werkt. Ga nu niet kloten met constructies die links en rechts draaien zonder een positionering naar je zender, dat gaat een hoop fouten met met zo'n groot log ding ook ongelukken geven.
Koop nu gewoon een servo controler board om het in 1x goed te doen.
hoi u bedoeld naar de servo,denk ik,
en ja als het niks is moet ik wel ja..
Maar alle auto,s rijden zonder servo, de auto waar mens in rond rij bedoel ik dan.
volgens mijn hebben de meeste rc auto,s een andere ophangen ,daar weet men dat er een servo inkomt,die de boel in positie breng zo als ingebracht is.
Maar gezien de quad, een ophangen heeft die men kan afstelen.
en de quad ook een aardig gewicht heeft, van zich zelf al de positie van recht door aan neemt.)KPI King Pin Inclination)
Ofwel de fusee dwarshelling ,is de hoek tussen de lijn door de fuseedraaipunten en een loodrechte lijn op het wegdek.
Daar door worden de wielen in rechtuitstand gedwongen.
Door de wielen toe spoor te zetten zal de quad continu wringen tot hij recht door rijd,
dit samen met een extra veer of twee, zal dat sneller gaan ,en denk geen probleem geven ,
maar kloten zo als u dat noemt ,
is zoeken naar een weg.met spullen die ik heb,
maar bedankt voor het compliment haha.
Natuurlijk moet alles werken ,!
en moet men ook alle controlle hebben .,
Eerste wat ik test is , de schakelaar op me zender die ,de motor uit zet, en de rem bediend,
veiligheid voor op.