8x6 zwaar transport trekker en double-drop trailer (US)

Tweede stuurservo zat iets te losjes naar mijn gevoel met de standaard Tamiya balkjes...nu zit hij muurvast
IMG_20200302_220349.jpeg

Sent from my HUAWEI Y560-L01 using Modelbouwforum.nl mobile app

Ik zou niet 2 dezelfde kistjes naast elkaar doen. Kun je er 1 van maken dus aan elkaar? Of kistje en kleine tank? Je moet toch ergens je diesel kwijt.

Om cabine te zagen adviseer ik een japanse zaag. Dremel cq soortgelijken is trouwens altijd handig.

was ik eigenlijk al van plan om er 1 grote van te maken...en voor de dieseltanks heb ik al een ideetje.
Eerst de cabine op maat maken dan kan ik dat plannetje laten zien

Lekker bezig zeg ik. Mooi dat uit freubelwerk toch. Wat zit er of komt er aan de andere kant? Ben benieuwd naar de resultaten!

motip spuitplamuur /puttyspray bij bouwmarkt werkt de oneffeheden leuk weg,is lekker waterproof te schuren

Trailer ga ik zelf bouwen naar model op pagina 1 van dit verslag, kopen kan altijd, maar zelf bouwen is veel leuker
Bekijk bijlage 358555
Bekijk bijlage 358556 Bekijk bijlage 358557
wellicht iets langer en misschien ook met 3 assen
3 assers zie je niet zoveel in de USA.
Wèl die aluminium trailers met voorgespannen, dus bol staand bed zoals op je foto; het staat echt heel raar, maar je ziet het veel, zowel hoog bed als diep bed uitvoeringen.
Ik zou het voor het model niet doen, ten eerste is het lastig om te maken, maar het ziet er ook iet uit als je er dan lading op hebt.
De grote jongens daar zijn dàn wel recht, en dat verschil kan je onmogelijk in een model inbouwen.
Dacht ik.
Maar misschien gaat dat lukken met een 3-D geprinte uitvoering?
Succes in elk geval.

3 assers zie je niet zoveel in de USA.
Wèl die aluminium trailers met voorgespannen, dus bol staand bed zoals op je foto; het staat echt heel raar, maar je ziet het veel, zowel hoog bed als diep bed uitvoeringen.
Ik zou het voor het model niet doen, ten eerste is het lastig om te maken, maar het ziet er ook iet uit als je er dan lading op hebt.
De grote jongens daar zijn dàn wel recht, en dat verschil kan je onmogelijk in een model inbouwen.
Dacht ik.
Maar misschien gaat dat lukken met een 3-D geprinte uitvoering?
Succes in elk geval.
Hoi Cor,

ik ga het bed recht maken, dat bolle en flexibel genoeg om door te zakken wanneer er lading opstaat is voor mij véééls te hoog gegrepen

Back