Aankoop Tamiya Ford F350 hi lift

• Topicstarter Topicstarter Njoy
  • Startdatum Startdatum
Waar zou je de F350 willen kopen, volgens mij is hij bij conrad nog het goedkoopst, 399.
Tijdje geleden hadden ze nog een actie van 10 % op alles, scheelt nogal in deze bedragen.
In ieder geval: goede keus, zeer mooie auto:D

Jup de auto zelf ga ik ook bij conrad kopen net als de accu's en snelheids regelaar en servo. wil alleen nog wat uitleg enzo of de zender/ontvanger. mr morge ist zo ver :D eindelijk een karretje wat mij wel past.

Jup de auto zelf ga ik ook bij conrad kopen net als de accu's en snelheids regelaar en servo. wil alleen nog wat uitleg enzo of de zender/ontvanger. mr morge ist zo ver :D eindelijk een karretje wat mij wel past.

Ik raad je aan om de auto in Hongkong te bestellen via Ebay.
4 weken geleden heb ik hem bij Dinball gekocht voor 290 euro inclusief verzenden. (was alleen de Toyota hilux versie)

das jammer dat ik dat nu hoor heb net gister alles besteld. ken ik na mijn vakantie mooi bouwen. ga nu eerst een weekje naar centerparks.

dankje voor de tip Emil. jou bouwverslag heb ik onderhand al 10 keer gelezen:D
zeer intressant en leerzaam.
ik heb alleen de geluids module er niet bij gekocht vind ik nog niet zo nodig. wil eigenlijk alleen de lampen er in maar moet ff kijken of dat los te koop is.
en voor de rest heb ik nog wel wat aparte ideen mr daar post ik tegen die tijd wel foto's van:D

greetzz

Gewoon een setje ledjes en wat weerstandjes, en je bent er wel...
Dus voor lampjes hoef je geen mfu te hebben, anders zijn die drift led setjes ook leuk, desnoods 2 van die dinkjes....

Back