Aanmonsteren Modelbouwforum Werkschependag 2012 Hoogvliet

Discussie in 'Werkschepen' gestart door ron alders, 4 feb 2012.

1. Herm

Herm

Lid geworden:
    1 dec 2009
    Dat weet ik wel zeker Harm!!

2. Herm

Herm

Lid geworden:
    1 dec 2009
    Dat geloof ik Frederik dat je t even niet weet........:nooo:

*Heb geen lege kaart gekocht,gewoon leeg gemaakt!!
    *Heb VOLLE accu's staan
    *En wat de geldbuidel betreft,dat gaat je niks aan ;)

Dus t komt goed Ad!

3. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Maar hij heeft wel een waterkanon... :shock:

4. Snoerke

Snoerke

Lid geworden:
    13 feb 2008
    Beste mensen,

Mijn Smit Nederland in aanbouw staat al geruime tijd in de droogdok door een serieus bouwprobleem. Zijn dit soort vraagstukken ook bespreekbaar op de werkschependag? Zo ja, dan kom ik graag dit jaar, eindelijk een jaar zonder andere verplichtingen met de Hemelvaartsdagen.

Groeten,
    Doede

5. Herm

Herm

Lid geworden:
    1 dec 2009
    Natuurlijk is dat bespreekbaar!! Het lijkt me geweldig om rond te kijken maar zeker om wat van elkaar te leren!

Als ik de aanmeldingen bekijk,loopt er een schat aan kennis van scheepsmodelbouw rond!

6. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Gewoon meenemen als je dat kan. Het is altijd makkelijker om te adviseren als je het model daadwerkelijk ziet en van de bouwer hoort WAT het probleem is.

7. ron alders

ron alders

Lid geworden:
    23 jun 2002
    Aanvullende informatie WSD 2012

Beste deelnemers,

Volgende week donderdag is het al zover. In dit bericht zal ik zoveel mogelijk informatie verschaffen.

De WSD is van 11.00 tot 16.00 uur.

Het park ligt op de kruising Herikweg / Venkelweg te Hoogvliet. Adres van de club is Herikweg 7, 3193 KC Hoogvliet. Het is toegestaan om het park op te rijden om te laden / lossen.

Parkeren kan net buiten het park langs de Herikweg. Wij zullen u op deze dag wijzen waar dat kan. Zet de auto wel op de rijbaan en niet in het gras. Hiervoor kan bekeurd worden!!

Hieronder een schema van de dag.

09.45 uur: Welkom eerste deelnemers
    10.30 uur: Koffie / thee verkoop starten, bar open
    10.45 uur: alle voertuigen van het park.
    11.00 uur: "Officiële" opening met welkomstwoord.
    12.00 uur: Start verkoop lunch
    14.30 uur: einde lunch
    16.00 uur: einde dag en toestaan voertuigen op het park

Zoals jullie kunnen lezen laten we op de dag zelf geen voertuigen meer toe op het park. Dit om u en onze bezoekers te beschermen. Minder validen met een parkeerkaart mogen op het park parkeren, wij zullen hun verwijzen naar de juiste plaatsen. Aanhangers mogen ook op het park blijven staan, als dat nodig is, verder moet alles van het terrein af. Dit om discussie op de dag te voorkomen!

Vanwege de grote opkomst wil ik verzoeken om geen plaatsen te reserveren op de kramen voor leden/vrienden die later komen. De schepen graag met hek of boeg naar de bezoekerszijde plaatsen zodat we zoveel mogelijk kwijt kunnen op de beschikbare ruimte. Bij heel slecht weer kunnen we uitwijken naar een grote zaal binnen.

Gevaren kan worden in het bassin op het kunstgrasveld, het kanaal bij het clubgebouw en de grote plas achter op het park. Onze haven is niet heel groot en kan dus geen vaste ligplaats zijn voor de schepen. Het binnengedeelte van de haven mag alleen door varende modellen worden gebruikt.

Gedurende de hele dag kan er koffie / thee en frisdrank worden gekocht. Tijdens de lunch zullen we diverse broodjes en soep verkopen.

Genoeg uitgelegd voor zover en laten we hopen dat we goed weer hebben. Wij willen iedereen alvast een hele leuke dag toewensen!!

Met vriendelijke groeten,

Ron Alders
    Secr. MBVH

8. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    hallo

als het moet dan breng ik mijn eigen tafels mee
    gewoon 3 meter open plaats is dan voldoende
    want de zinnia op een tafel laten oversteken is met zijn lengte van 2 meter lijkt mij niet zo een goed idee ;daarom zet ik haar liever schuin op een tafel dan kunnen de kleintjes er voor komen te staan
    gr raf

9. ron alders

ron alders

Lid geworden:
    23 jun 2002
    Hoi Raf,

We hebben ruimte zat om tafels en kramen kwijt te kunnen. Dat is geen probleem, als je dan je eigen tafels mee wilt nemen kan dat.

Groeten Ron

10. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    hallo ron
    ik gooi ze in de auto en als ik ze dan niet nodig heb is er ook geen probleem
    in het andere geval heb ik ze dan wel bij

gr raf

11. BertusvB

BertusvB

Lid geworden:
    14 sep 2011
    Ron,
    Omdat om 10.45uur alle voertuigen van het park moeten zijn, gaat dit voor mij een probleem vormen.
    Ik kan pas rond één uur aanwezig zijn.
    Hoe ver moet je dan sjouwen met de spullen om op de vaarplek te komen?
    Als ik met 2 boten, werkbox, krukje en koelbox kom, wordt dat waarschijnlijk 2x op en neer voor dat alles op zijn plaats is.
    Dit programma houdt geen rekening met mensen die 's-morgens eerst hun christelijke plicht dienen te doen(Hemelvaartsdag = christelijke feestdag = kerkdienst).
    Een programma van 12 tot 18 uur had daarvoor beter geweest.
    Misschien anders maar zonder boten nog een paar uurtjes komen kijken.
    Groetjes,

12. Indoorvlieger

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Anders 1 boot meenemen, als hier geen mouw aan te passen valt? Of misschien wil iemand wel even helpen met sjouwen?

13. ron alders

ron alders

Lid geworden:
    23 jun 2002
    Hoi Bertus,

Juist vanwege de zondagsrust beginnen wij een uurtje later dan andere jaren. Als je later komt dan is de afstand van de auto naar het evenement slechts 50 meter. We hebben een zij-ingang waar te voet prima te komen is, maar niet per auto. We willen echter voorkomen dat iedereen op elk moment maar met de auto over het park gaat rijden. Uiteraard kunnen we een handje helpen mocht dat nodig zijn.... meebrengen hoor die boten, daarvoor doen we het juist!!

Groeten, Ron

14. BertusvB

BertusvB

Lid geworden:
    14 sep 2011
    Ron,
    Hartstikke helder. Bedankt voor je reactie.
    Dat gaat best lukken.
    Tot volgende week.

15. Indoorvlieger

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Nou, Bertus, weer mooi opgelost, toch? Heb je nog gevaren met je nieuwe aanwinst trouwens?

16. Jan64

Jan64

Lid geworden:
    24 dec 2008
    Heren,

Inmiddels kan ik met de Hunter ook varen. Dus nog meer drukte op het water. Ik vaar op 2.4gh metd eze boot.

Gr. Jan

17. BertusvB

BertusvB

Lid geworden:
    14 sep 2011
    Hoi Henk,
    Ik heb de blusboot nog wat verder afgewerkt met werkende positieverlichting, relingen en nog een extra bemanningslid.
    Maandag nog heerlijk wezen varen in het haventje hier vlakbij.
    In combinatie met mijn nieuwe Graupner Hott zendinstallatie vindt ik het eigenlijk een ideaal, handzaam, vaarbootje. En de snelheid is hoger dan wat ik tot op heden gewend was. Ook wel eens leuk!
    Eén nadeeltje: Het pomje voor het bluskanon blijkt, de eerste keer te water, niet zelfaanzuigend te zijn. Los ik op met een injectiespuit. Wel kun je met het Pico regelaartje de spuitkracht regelen.
    Ben nu bezig om van een vervelende verkoudheid af te komen, waarbij ik intussen de politieboot aan het voorbereiden ben voor Hemelvaartsdag.
    Groetjes,

18. Indoorvlieger

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Mooi dat het bootje zo lekker vaart, Bertus. Ik verwacht wel videobeelden als je volgende week gaat varen. En beterschap dan, anders zou je niet eens kunnen, en dat zou jammer zijn.

Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  19. koentjuh1990

koentjuh1990

Lid geworden:
    11 jun 2008
    Geachte heren,

Ik kan helaas niet komen van wege een verhuizing.
    Daar help ik bij. Vriendin lief gaat op er zelf wonen.

Dus bij deze meld ik mij af.

Veel plezier volgende donderdag!!!:p

20. coenvanarkel

coenvanarkel

Lid geworden:
    9 feb 2010
    hallo,

wij komen met nog een boot,
    namelijk betonningsvaartuig de Rotterdam waarschijnlijk kanaal 85 40mhz

mvg. Coen

Deel Deze Pagina