Aermotor

Prachtig Dirk,

schitterende kleur ook. Laat je dat spuiten / moffelen of doe je het zelf?
Wat zijn de afmetingen? (zo ongeveer?)

Kon het niet laten en ben aan een nieuwe motor begonnen.
Een "deutz" uit de jaren 1895. De tekeningen zijn gemaakt door Gerrit Nijenmanting naar schetsen van Johan van Zanten.
De bedoeling is dat er een bouwserie van komt in het blad "onder stoom". Ik heb de eer om een prototype te maken om te kijken of er geen fouten in de tekeningen staan.
Het is nog maar het prille begin maar je kan al zien wat het ongeveer gaat worden. De cilinderinhoud is 6,5 cc en de centerhoogte van de krukas ligt op ongeveer 13 cm van het grondvlak , vrij klein dus.
Er is geen gebruik gemaakt van gietstukken uitgezonderd het vliegwiel , daar ben ik van plan een gegoten exemplaar te gebruiken.
Dirk

Prachtig weer Gea. Zodra mijn hobbyruimte volgend jaar weer op orde is lijkt me dit toch ook erg leuk om te doen.

Iets simpel want met ne computer kan ik niet overweg.

Gewoon, rechtsstreeks van je computer uploaden....

Als je een post aan het schrijven bent, staan er rechtsonder drie knoppen.
"Upload bestand" aanklikken, dan opent er een browsertje waarmee je in je bestanden kunt zoeken. Zoek/selecteer de foto die je er in wilt plakken, en op "openen" klikken. De foto load nu op naar het forum.
Als dat klaar is, komt hij onderaan de post die je aan het schrijven bent te staan, met er naast o.a. de keuzeknop "Volledige afbeelding"

Zet de cursor dáár in je post, waar je de foto wilt hebben, en klik daarna op "volledige afbeelding".

Ja wat is dat eigenlijk met photobucket ? Is er geen andere oplossing? Iets simpel want met ne computer kan ik niet overweg.:weetnie:
Dirk

Photobucket is blijkbaar betalend nu , maar zoals Brutus al uitlegde kan je gewoon vanuit je afbeeldingen op je PC de foto's uploaden , voor forum's waar dit niet rechtstreeks kan gebruik ik nu Flickr

Groeten Jef

Back