Ik heb hier minimaal een 150 muziekstukken uit films dus das al een begin nu veel oefenen dan kan ik miss volgend jaar ook een AM proberen GRTZZ
Is er niet een film of musical of tv-serie welke jouw bovenmatige interesse heeft? Ik ben startrek-fan, dus was voor mij het startpunt logisch: startrek muziek. Dan wordt de hoeveelheid te doorzoeken materiaal al kleiner. Heel veel tunes van TV-series zijn ook rechstreeks bruikbaar, bv. de tune van 'law-and-order' is zo te gebruiken, qua lengte zou hij ook wel al eens helemaal goed zijn. Wat ik ook overwogen heb, is om het theme van 'the A-Team' te pakken, of van 'Airwolf', 'knightrider'.. jeugdsentiment zeg maar. Qua films is het voor mij startrek of de matrix serie, dus dan ben ik snel klaar. Ik neem aan dat jij wel films hebt die je, zeg maar, structureel beter vind dan andere films? Hoe dan ook, dit topic gaat over Nando's AM en de aanpassingen die hij er aan gemaakt heeft. Ik stel voor dat we een apart 'Niek's AM' topic maken om daarover te filosoferen
Tja, het maakt mij niet uit... Ik zou graag een dicussie blijven houden die beginnende AM'ers helpt en aanmoedigt. Ik heb ook veel lopen twijfelen over serie theme's te gebruiken, zijn hele leuke dingen gemaakt. Of muziek en cover's van hetzelfde nummer. Ik heb gekozen voor muziek waar ik naar luister, en waar ik op kan vliegen. Vooral omdat ik het makkelijker vind mijn vliegkunsten te showen, niet om het meest fantastische geheel te maken. In een musical - AeroMusical kun je volgen mij minder goed de vliegkunsten laten zien.
Jah ik zou ze ook kunnen uploaden naar je server als dat tenminste gaat...moet ik wel ff een accountje hebben.....zet ik de pc wel een avondje aan om te uploaden of is 790 mb te veel ?;-) dat kan wel ff duren...;-) ik neem aan dat je bekend bent met torrents, dan kan ik je wel een linkje pm'en GRTZZZZ
Gaarne tips en truuks ten aanzien van het op minder legale wijze verkrijgen van muziek, niet hier op het forum uitwisselen
Nu zoon 2 maanden later weer begonnen met een outdoor AM, het doel is een 4 minuten durend programma voor wedstrijden (als die er zijn), demo's en voor de lol (vooral dat laatste). En een beginnetje is er. Ik heb nu ~3minuten am klaarstaan. Op vergelijkbare muziek als de indoor AM. Paar dingen die ik nog nooit in een filmpje op muziek of anders heb gezien en ik langzaam aan op de sim kan vliegen. Is er behoefte aan een filmpje van deze erg ruwe versie?
Hoe heet dat gratis programma ook al weer waarmee je de (video)beelden van je pc kunt opnemen? (Wellicht maak ik ook een demo'tje).
Ik gebruik CamStudio. Eerst in afpd mer r opnemen en dan dat afspelen en opnemen met camstudio, dat werk vind ik het beste. En hezik, het is een heel erg ruwe versie nog hé... ik vind het er nog niet uitzien, om te sturen zit er niet veel herhaling in maar om te kijken denk ik wel. Daarnaast is het bedoeld voor de Angel en die kan niet 3D, wel extreme kunstvlucht maar hij wil maar niets met de start naar beneden (enkel tijdens het torqen, hooveren gaat niet met die ailerons).
Hij is aan het uploaden bij Vimeo en Youtube, en ik heb Niek een PB'tje gestuurd voor een fatsoenlijke video upload. Videokwaliteit (fps vooral) is tig keer beter dan voorheen, nu enkel met WMovie Maker de muziek eronder gezet, de niet kloppende timing in AFPD opgelost door 104% afspeelsnelheid te doen, klopt niet helemaal maar komt zeer dicht in de buurt. Nu maar kijken wat er van overblijft na de upload.
Of vimeo : Outdoor AM in AFPD on Vimeo Een uitleg bij de AM, Hij heeft geen begin, ik wil eigenlijk een begin vanaf de grond. Nu "begint" het na de pieptonen (die rol die toevallig klopt daarvoor hoort er niet bij) Dan Vlieg ik een "vierkante kurkentrekker" 45graden tov debaan naar me toe, dan parralel aan de baan maar 45 graden van vertikaal in ke, enz. en dan hetzelfde maar dan tegengesteld rollen. Dan via een loop achtig iets (liep niet helemaal in sync met de muziek) naar een normale kurkentrekker en met een halve rol naar een negatiefe kurkentrekker, met een vloeiende beweging gaat ie weer naar me toe en trek ik een snap, -Dusver wat herhaling maar om te sturen is het best geinig.- Nu erg lang niks, dit kan dus niet naar mij mening, klaarzetten hoort er niet bij... maar dan uiteindelijk komt ie na een 4 punts rol in KE. Dan een ke 8 met middenin 1,5 snap -dit figuur wou ik erin, doe ik graag met de angel, ziet er leuk uit maar ik kon er de muziek niet voor vinden-, dus nu met wat ¼ ½ ertussen gevlogen, en ruimer dan ik met de angel doe. en ik ga eruit met wat tail wag en 1,75 negatieve snap naar inverted. (en normaal een stuk rechter) Nu weer even niks(wachten, klaarzetten), gevuld met wat (bijna random) snaps, ¼ en ½ rollen waarna ik met een grote rollende halve loop in neergaande rollende cirkels beland. eindigend met andersom rollend horizontaal wat vertaagt (maar normaal niet stopt, nu wel(stuurfout)) en een snap. Dan weer even niks(wachten, klaarzetten) met 2 vierpunts rollen. en dan een 8hoek loop met 2 rollen in de punten desintegreert (die op een totaal andere plek eindigde dan ik begon:evil en een circel met een paar rolsnelheden. ¼ rol een cicle met een paar ½ rollen, en uiteindelijk inverted eruit, hoekerig omhoog, vertikaal wat heen en weer beweeg met hoogte rol en rudder. Dan naar beneden rollen versnellen, naar ke spin naar inverted tolvlucht. Dan een einde gemaakt voor demo's... ben der nog niet tevreden over.(laag torqen en dan omhoog zou mss beter zijn) Grootste probleem in het echt is dat de rolsnelheid veel lager ligt, dus ¼ en ½ rollen worden lastig De rest doet de Angel ongeveer wel.
Nu wil ik wel een een reactie na het plaatsen van mijn filmpje! :murder: Maar ik plaats hem toch, voor de enkele mensen die hem willen zien. (hezik...) Mijn laatste outdoor AM: Nu niet meer gelet op wat m'n toestel kan. De parkmaster kan hem mss vliegen... Outdoor AM/freestyle in AFPD Muziek: (weer lekker METAL ) SlipKnot, The heretic anthem Iron Maiden, Fear of the dark Black sabath, No more tears Rammstein, Wolt ihr das bett im flammen sehen Zijn 10 stukje in totaal, veel zijn er volgens mij niet te horen, vooral van de een naar de ander, maar dat lijkt me logisch. Nog geen einde...