Aeromusical aanpassingen

Discussie in 'F3P' gestart door nando, 15 feb 2009.

1. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Opzich wel leuk, maar het laatste muziekstuk vind ik te rustig gevlogen, verder wel netjes:)

2. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Ik heb het aangepast, ben het met je eens.
    Ik vlieg het einde minder vaak dan het begin, er wil nogwel eens een crash komen vooral door de verschillende rolrichtingen.

Het is mss niet zoals ze het bij de Wag doen mss, maar er begint toch een redelijke routine te ontstaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2015
  3. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Op het modelvliegkamp heb ik de 2e plek gehaald met m'n AM, na peter voor ron en yannik.
    Hij was nouwelijks aangepast tov post#80. De zelfde muziek (edit: net bekeken, er is toch wel het 1 en ander verandert, canon deel erbij bv.) en ongeveer hetzelfde gevlogen, vooral het harrier deel iets anders omdat een parkmaster gewoon niet vliegt als een 3m extra in aerofly...

Nu weer begonnen aan mijn indoor AM voor komend seizoen.
    In eerste instantie met dezelfde muziek, lichtjes aangepast. En ik wil nog het een en ander veranderen, vooral het no more tears deel vervangen en het begin van canon (de vierpuntsrollen).

1OVu8v5gTWg[/media] - AM 2010 indoor In AFPD

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  4. Peter-Jan

Peter-Jan

Lid geworden:
    11 jan 2006
    Netjes!

5. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Thanx!

Ik heb alles geknipt waar ik niet tevreden over was en nog wat kleine dingetjes verandert, hele ipv halve rollen in het begin, 1,5 snap ipv 1 snap, kleine timing dingetjes.
    Nu heb ik nog maar 1:10 over :(

djBGEINMAfo[/media] - AM 2010 indoor 04 in AFPD

Ik ben redelijk tevreden hoe ik nu het canon deel vlieg, daarom vind ik het nogal 'eng' daarin te knippen maar volgens mij moet het langer. Het is zoon heerlijk tempo, echt tegen de max van wat ik (enigszins strak) kan vliegen.
    En dan moet er nog wat rustigs bij. Dat waarschijnlijk tussen rammstein en canon in komt.
    Vorige keer toen ik muziek zocht was ik hier ook nogal geholpen, dus tips zijn nogsteeds welkom.

Ik zit eraan te denken wat van het fear of the dark te gebruiken zoals buiten maar ik ben bang dat dat niet binnen past...
    (lf8CCcskv8w[/media] - Outdoor AM/freestyle in AFPD 0:32-0:54) Maar misschien past het anders gevlogen wel.

Hiernaast ben ik ook bezig met Robbin muller te helpen om ook een AM te gaan vliegen komend seizoen. Een deel van de muziek is er al en ik knip en plak het voor hem, hij zal er zelf wat te vliegen bij verzinnen.
    Nu maar hopen dat ik hierdoor niet nog een plek lager kom :D.
    Hij doet regelmatig dingen beter dan ik dat kan en gebruikt iets conventionelere muziek. (Iets van Beethoven (soort van) wat ik echt heel erg goede AM muziek vind.)
    Dus dat kan zeker wel gebeuren.

Er komt een veel groter deelnemersveld dan er was iig.
    John van gastel zou ook mee gaan doen, dan hebben we Peter en Ron nog, Hezik natuurlijk, Bert en Derk. En wie nog meer? Jeroen? Werner?
    Volgens mij zou Alexzzz niet meer mee doen .

6. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Zow, weer een heel stuk verder, kleine dingetjes wil ik nog anders doen maar de tijd klopt nu (zeer krap aan) en opzich ben ik er wel tevreden mee.

Kestk50qoGg[/media] - Afpd Indoor aeromusical

Ben ook aan een shock begonnen, dus binnenkort gaan oefenen

7. Jeroen van Gog

Jeroen van Gog

Lid geworden:
    27 sep 2004
    Dat ziet er al goed uit Nando. Hopelijk kun je dit ook in de zaal vliegen dan beloofd het een spectaculair jaar te worden.

P.s. ik zou wel een ander einde kiezen, dit kost je nogal wat lijm ;)

groet,

Jeroen

8. Robinio

Robinio

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Nando, leuke combinaties ook wel. Moet volgens mij ook wel redelijk uit kunnen komen in de hal.

9. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Thanx!

Ja, na het volgas/volle uitslag rollende cirkels wil ik hem vangen maar hoe ik dat precies ga doen weet ik nog niet, dat kan ik niet proberen op de sim, dus dan maar een crash.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  10. hezik

hezik Guest

Ah, die crash is ook niet origineel, die heb ik ook al :p

Ziet er goed uit allemaal hoor, respect als je dat in de zaal ook voor elkaar weet te boksen!

11. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Ja precies, druk bezig met een shock (en een pylonracer, 27ste wedstrijd) te bouwen zodat ik het buiten in het echt kan doen. Met een parkmaster is het onmogelijk.
    En dan maar eens een zaal eromheen gooien.
    Het moet passen, eventueel aangepast in het no more fear deel (4e nummer) dat staat ook niet volle 100% vast en was dit keer extra lelijk gevlogen, speciaal omdat het opgenomen is ;).

12. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Vandaag een keer of 4 buiten gedaan met de SUltimate, ging lekker.
    Alles is te vliegen en de dingen die op de sim nauwelijks te doen zijn op de muziek waren goed te doen buiten. Muren en een dak zullen niet zo heel veel veranderen denk ik, ik moet vooral een beter 'no more fear' deel bedenken.

Wat zal het heerlijk zijn als ik niet continu tegen de wind in moet vliegen...

Morgen in een zaal, en ik zal het wel een keer laten filmen.

13. Peter v/d Riet

Peter v/d Riet

Lid geworden:
    3 dec 2006
    Oke, mooi dat het goed gaat. Ik neem morgen mijn camara wel mee!

14. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Gister een keer of 4/5 in de zaal gedaan, hier en daar een crash maar op zich is het te doen.

2 'grote' problemen in mijn AM, het (verwachte) no more fear deel wou idd niet, ga ik druk mee bezig.
    En het begin, voor de tailslide, nogal een lange hoover. En dat in de uiterste hoek van de zaal omdat de 4punts rol daarvoor veel ruimte inneemt. Past allemaal wel, net, maar ziet er niet uit.
    En ik kon mijn spin niet voor mekaar krijgen, zal vooral aan mijn stuurwerk liggen.

Daarnaast niks echt strak of echt kloppend getimed gevlogen, maar dat vergeef ik me zelf. Toestel is 3 dagen oud, het is meer dan een half jaar geleden dat ik in een zaal vloog, en maar enkele keren deze am gevlogen.

De laatste vlucht van de dag is opgenomen, maar geluid lijkt niet mee te zijn gekomen. Dat ff eronder zetten en dan ga ik hem uploaden.

15. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Nou, het filmpje.
    Ik moet zeggen dat het er op film niet zo slecht uitzag als dat ik dacht dat het zou zijn.
    Vooral de rollende dingen gingen erg slecht, ik was erg moe en kon het niet helemaal meer bijbenen.

jjALkLBMo2s[/media] - Aeromusical indoor met SUltimate 20-9-2009

Gelijk ff een vraagje, ik kan niet beslissen wat ik mooier vind, het begin van het ac/dc back in black deel doe ik hele rollen in een halve circel, kan ik daar beter halve rollen doen of zo laten?

En tips voor figuren in de 2 stukjes die nu niet gaan zijn ook welkom.

16. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Ben al ff bezig met een 2e AM, de beoeling was een makkelijkere am met muziek een ander mss ook zou uitzoeken.
    Das best redelijk gelukt, duidelijk makkelijker te vliegen en een heel klein stukje van de muziek is ook door Donats gebruikt, maar dat valt niet heel erg op volgens mij. Mss doe ik hem nog een mailtje als ik hem in het echt heb opgenomen.
    Deze AM is voor de jury, de ander is voor mezelf ;) (ga ze waarschijnlijk beide in competitie vliegen)

7VI-0-JaBKk[/media] - AFPD Straus AM

Meestal neem ik het vaak op omdat het constant fout gaat, nu niet dit was de 2e keer dat ik hem opnam. Tijdens de 1e was ik al verbaast over hoe ver ik kwam en crashde ik omdat de concentratie weg was...:rolleyes:
    Deze is verre van perfect, maar goed goenoeg. Een van de raarste dingen was dat ik helemaal op het allerlaats zoveel gas gaf, hij is veel te ver naar rechts geland daardoor, beetje vreemd.

Muziek:
    Straus- The Blue Danube
    Straus- Tritsch tratsch polka

Wat problemen met de andere AM zijn nu opgelost.

17. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Nou mooi niet hoor...

Gister in een hal kunnen trainen, beide AM's gedaan, de straus am beviel toch wel heel goed:(.

Zondag zal ik die 2 keer vliegen, en als er een 3e ronde is en ik 2keer hem uit heb gevlogen komt de andere am ook een keertje.
    Hij past mooi, is goed te vliegen en eigenlijk de perfecte moeilijkheidsgraad voor mij, die ander is nog net iets te lastig bij deze kan ik mij maast vliegen en door de figuren komen mij ook nog drukmakan over plaatsing, precisie, synchronisatie, enz.

Ik heb hem nog opgenomen, maar de laatste 5sec lukte niet omdat ik tegen het plafond aan kwam.
    En het is redelijk wat werk om de muziek gesynced te krijgen met de beelden dus gaat hij niet online.

Als je hem wilt zien moet je maar naar emmeloord komen zondag.

18. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Ik vond het volume naadje nando! ;)

19. Jan scholten

Jan scholten

Lid geworden:
    8 sep 2002
    knap hoor..

20. MadDuc

MadDuc

Lid geworden:
    21 dec 2008
    Beide leuk om te zien. De eerste voor mijn gevoel weer eens wat anders qua muziekkeuze, wel leuk!

Deel Deze Pagina