Algemeen 1/8 brushless truggy topic

spannings dipje van de accu? de servo's zijn soms nog al kritisch voor de spanning van de accu, kan ook te maken hebben met de zender(2,4Ghz) ,als die te dicht bij de ontvanger komt, met name Spektrum heeft dit kwaaltje.
Zou het eerder in de voedingsspanning zoeken.....:cool:

ik las laatst ook op no-nitro dat de meeste esc bec's maar 3A kunnen leveren meschien dat je een externe bec moet kopen ?

mvg nvt

spannings dipje van de accu? de servo's zijn soms nog al kritisch voor de spanning van de accu, kan ook te maken hebben met de zender(2,4Ghz) ,als die te dicht bij de ontvanger komt, met name Spektrum heeft dit kwaaltje.
Zou het eerder in de voedingsspanning zoeken.....:cool:

+1!

ik was het wachten op mijn conversion set beu en heb dus (voorlopig) maar zelf een motor mount gemaakt en natuurlijk al wat gefilmd

beetje in de zand 1800kv op 4 cellen
XdfU_MspKmM[/media] - rc8t first sand run

beetje spelen op de straat met vers geladen 4 cells lipo en 1800kv motor
yQHmzTcw3-E[/media] - rc8t on-road run

en als laatste een 5 cells speed run met 1800kv
94SP2bbU3CI[/media] - rc8te speedrun camera fainting :p

Voor zij die zich afvragen waarom 1800kv.
Dat komt omdat mijn 2200kv niet op die home made mount past!!! :p

mvg nvt

Laatst bewerkt door een moderator:
En baan record ook verbroken :P

Offroad 1/8 25.91s G.Ubaghs 08-06-2008

En ik had 25.570 gereden. Was per ronde zo'n 3 seconden sneller dan de nummer 2. Als het goed is komen vanavond de tijden online.

Afgelopen zaterdag even een kleine jump gemaakt en wat liggen springen met mijn 1/8 wagens (Flux XL en RC8Te):

Okay, tijdens mijn laatste bash is mijn MMM overleden. Ik krijg hem in ieder geval niet meer aan de praat, maar de PC herkend m wel nog.

Nu ga ik hem opsturen maar dan ben ik hem een paar weken kwijt. Daarom ben ik over een vervangende ESC aan het denken. Wilde eerst een EZRun 150A oid kopen, maar ik zou ook voor de MMP kunnen gaan. Voordeel van de MMP is dat ik hem kan gebruiken met Castle Link plus dat ik hem na afloop in mijn STe kan zetten (aangezien ik daar ook nog wat plannen voor heb) en de Mamba Max wellicht in de MERV.

Okay, tijdens mijn laatste bash is mijn MMM overleden. Ik krijg hem in ieder geval niet meer aan de praat, maar de PC herkend m wel nog.

Nu ga ik hem opsturen maar dan ben ik hem een paar weken kwijt. Daarom ben ik over een vervangende ESC aan het denken. Wilde eerst een EZRun 150A oid kopen, maar ik zou ook voor de MMP kunnen gaan. Voordeel van de MMP is dat ik hem kan gebruiken met Castle Link plus dat ik hem na afloop in mijn STe kan zetten (aangezien ik daar ook nog wat plannen voor heb) en de Mamba Max wellicht in de MERV.
TIP: Ik zag em voor 119 euro op marktplaats, nieuw in de doos.

Bij je prijs van liquid reken even voor het gemak de douane erbij + inklaringskosten.
Btw Paypal hanteerd momenteel 1.28 (Dollar > Euro)

Dan is die van Marktplaats ineens best goedkoop ;)

Back