Algemeen HPI Bullet

Dit onderwerp staat nog nergens en de HPI Bullet is net nieuw!
Het verschil tussen de HPI Bullet ST en de HPI Bullet MT is alleen dat de HPI Bullet ST een andere body heeft, die kleiner is. De body van de ST is achter de bumper en van de MT is voor de bumper. Het staafje waar je de kap aan vast klikt is van de MT ook langer dan van de ST. Dat is het enige verschil :D
Hier kan iedereen dus zijn vragen, filmpjes en foto's posten! Ik zal ook filmpjes uploaden in Full HD 1080p Quality, (met de camera van m'n oom..)

Laatst bewerkt:
Zegt iemand die niet kan tellen..

[mod]Waar slaat dit op? Tel eerst zelf even tot tien voor je zoiets op het forum zet...[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, waar slaat dat nou weer op...
Wat heeft dit te maken met tellen en ze bedoelde het niet zo dat ik niet kon rekenen en tellen.

Gaat dit onderwerp hier over? Ik heb het niet hiervoor aangemaakt hoor...
Ik vind het niet leuk dat op een serieus forum zoals Modelbouwforum.nl dit soort opmerkingen geplaatst worden welke eigenlijk geen doel hebben. Het enige dat het te weeg brengt is belediging en verbale agressie..bovendien is het niet nodig om iemand te hoeven kwetsen.
Ik heb het hier naar mijn zin om het forum, er zijn hier vele verstandige mensen qua modelbouw. We zijn hier om elkaars ervaringen te delen en niet om elkaar te beledigen.
ik zou het op prijs stellen als je je excuses aanbied en dit in het vervolg niet meer gaat doen..

Laatst bewerkt:
Hier kan iedereen dus zijn vragen, filmpjes en foto's posten!

Als je een topic zoals deze begint wordt er (deels) van je verwacht dat je kennis van zaken hebt en je mee kunt doen aan het beantwoorden van vragen. Gezien een ander topic van je vrees ik dat anderen dat voor je op moeten gaan lossen.....
hpi-bullet-mt-3-0-wilt-niet-starten

Als je een topic zoals deze begint wordt er (deels) van je verwacht dat je kennis van zaken hebt en je mee kunt doen aan het beantwoorden van vragen. Gezien een ander topic van je vrees ik dat anderen dat voor je op moeten gaan lossen.....
hpi-bullet-mt-3-0-wilt-niet-starten

Kijk eens Roelof..zoals al ik al eerder heb aangegeven ben ik een beginnende RC hobbyist..en ik ben heel erg enthousiast, en ik wil graag ervaringen van andere beginnende hobbyisten die ook een HPI Bullet 3.0 hebben delen...ben jij ook een beginnende RC hobbyist met een HPI Bullet???????

Prima, kan niet beter maar misschien is het starten van een topic als deze iets te hoog gegrepen want (nogmaals) als topicstarter wordt er dan ook iets van je verwacht wat je niet waar kunt maken. Overigens is je eerste post al een slechte binnenkomen want de topicstarter moet ook beginnen met het plaatsen van foto's en filmpjes.

En nee, ik ben geen beginner met een HPI, ik ben een ervaren racer met een Mugen MRX4, race nationaal en internationaal, ik hou ervan om auto's te verbouwen om ze echt te verbeteren met eigen gemaakte onderdelen, ben betrokken bij de ontwikkeling van een 3.5cc competitie motor, ik modificeer motoren en doe nog veel meer....

Hier 5 Foto's van mijn modelauto:

P2102_10-08-10.jpg

P2101_10-08-10.jpg

P2103%5B02%5D_10-08-10.jpg

P2103_10-08-10.jpg

P2103%5B01%5D_10-08-10.jpg

Zegt iemand die niet kan tellen..

[mod]Waar slaat dit op? Tel eerst zelf even tot tien voor je zoiets op het forum zet...[/mod]

wat ben jij lomp zeg. tel zelf tot tien
srry dat ik het ffe moest zeggen maar ik kon het niet laten
laat hem gewoon.
toen ik een firestorm kreeg was ik ook superblij.

Laatst bewerkt:
Hallo
Ik heb voor mijn 2de nitro auto gegaan hiervoor had ik een een kysho pureten, helemaal kapot gereden want beide differentiëren hadden geen vertanding meer. Geen zin om nieuwe onderdelen te kopen nu heb ik deze hpi bullet mt gekocht zonder kap en zender, is deze een beetje goed?
1000031955.jpg

Back