Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Nou daarom juist. Nomac top 3 kan alle kanten op. Maar Nk 1 en 2 zijn nog niet zeker. en de nr 3 tot 7 kan ook geheel omdraaien nog. Eerst maar hopen op een droge dag :) Gelukkig gaat het dit weekend al regenen :D

Ja, maar hij detecteert niet alles. Als je smeermiddelen hebt op natuurlijke basissen kom je er vrolijk doorheen. De MiniRae geeft valse hoop.

Ik was benieuwd met wie ik in de heat zat. Apeldoorn kwali was rampzalig :)

Benny, jij bent er 1 die altijd direct in het toetsenbord kruipt voordat je dingen zelf uitgezocht hebt, van een ondernemer mag ik toch wel wat anders verwachten. Als jij een bestelling bij Serpent doet doe je dat toch ook niet op een open forum of via sociale media maar gewoon netjes per mail of fax aan de juiste personen? Leer dat ook eens met andere organisaties.

Maar je hebt een stand met schrap gehad, deel die lijst in 3 gelijke delen en je hebt je heatindeling. En omdat je de laatste 3 in de lijst een beetje weg kunt denken kan je vanaf de nr 1 ook in 3 groepen van 9 man gaan denken.
En dan, de lijst die je nu gehad hebt is niet bepalend, er kunnen nog de nodige afmeldingen komen.

Ik had het al inderdaad gegokt ja maar wist niet wie er hadden afgezegd enz. Vorig jaar was de opkomst op de laatste gouda heel erg weinig dus vandaar dat ik wel benieuwd was of het dit jaar drukker was. En myrcm was toen leeg nog. Dus een best normale vraag denk ik zo :)

Als ik smeren test betekend het niet dat ik het tijdens NK wedstrijden gebruik :)
En NK 1 snaar kapot, 2de regen. 3de iemand die bij de start me auto sloopte. 4de niet gereden. Dus ja dan staat de stand niet zo hoog nee.

Apeldoorn zie je wel ineens dat als je de zelfde bandjes gebruikt dan de rest dat ze ineens allemaal niet zo snel meer gaan :)

Geef je nu toe dat je in Apeldoorn hebt lopen smeren!.... foei!... :wink:

Hou er nou toch eens over op.
Ik deed een rigoreuse set-up wijziging voor de finale in Apeldoorn aan mijn auto, kompleet tegenstrijdig, maar ineens had ik wel grip achter! Dus ik zal ook wel beschuldigd worden van smeren dan denk ik.
Of zoals ik hoorde, rijd je met stabi voor, dan smeer je.....
Toch Roelof?
:mrgreen:

Ze beschuldigen jou ook ja, want je rij 0.4 sneller dan vorig jaar dan smeer je meteen.
Nou zou zeggen voor degene me beschuldigen. Hou me ronde tijden in Gouda in de gaten. Vorige jaar in training 15.9 en eerste Nk 16.1

Succes :D

Back