Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Kan best wel eens snelle rondetijden geven.

*zoekt telefoonnummers van Roadrunner en Speedy Gonzalez*
 
Yep, 1 GP nog inderdaad, wellicht nog 1 clubrace, en dan gaan we als alles doorgaat weer binnen rijden met de 1/12.

Heb de ballen uit me broek gereden tijdens mijn 1/2 finale, want zoals gebruikelijk lijkt wel dit jaar, wordt ik er altijd in het begin afgetikt om dan van achteren te mogen gaan beginnen aan mij inhaalrace, dit gebeurde vorige keer in Apeldoorn, en nu weer....
Voor de finale had ik iets teveel rijhoogte ingesteld, waardoor het verschil tussen rijhoogte en downstops te klein was geworden en ik een lastige auto had.
 
Tja... in de laatste kwali een motor geploft en dus voor de halve een andere erop geschroefd. Even afgesteld en aan de rijke kant gehouden, was inderdaad even afregelen en gaan en gelijk bij de start begon die heel rijk te lopen. Niet de plug oid maar mogelijk wat opgedroogde olie doorgespoelt....

En dan een pitmaat hebben die dit soort problemen in een racesituatie niet weet aan te pakken omdat het nieuw voior hem was. Hij schroefde hem iets armer en flikkerde mij terug de baan op en moest ik weer een ronde rijk rond rijden. Daarna snapte hij het dat die de auto in de lucht moest houden.
Een beetje ge-irriteerd door rijden bleek ook een band weer beschadigd te zijn waardoor mijn auto 1 kant op iets te losjes was.

Nou ja, de schade in de eindstand was niet al te groot.

De punten had ik gisteren verwerkt, de strafpunten kreeg ik vanochtend nog door en zal vanavond alles rondgestuurd worden. Wel even de gemiddelde opkomst berekend en dat viel mij met ongeveer 46.5 man per wedstrijd (86% !!!) best wel mee.

Nu nog 1 promo wedstrijd verwerken, een GP rijden en dan komen de vergaderingen weer, eerst de EFRA en dan de NOMAC.......
 
Om eerlijk te zijn ik niet. Met de discussies die het afgelopen seizoen op de circuits zijn gehouden vrees ik dat het geen makkelijke vergadering wordt. Ben wel benieuwd naar de uitkkomst.
 
Tja, we kunnen hem hier in de aanloop naar de vergadering al gaan starten natuurlijk!. :wink:

Wel kunnen de voorstellen van vorig jaar zo goed als allemaal opnieuw gebruikt worden. Ze staan nog online zie ik net.

Ook zie ik dat het laatste nieuws van onze sectie niet meer op de site verschijnt?
 
Komt allemaal goed, de tussenstanden zijn van alle secties al een tijdje niet verwerkt...

Hier discuseren is goed maar bekijk bep. dingen ook vanuit ander hoeken ipv uit de eigen hoek.Tjibbe en ik als voorbeeld hierin delen een dezelfde mening over het smeren... als rijders willen we het niet maar als sectie zeggen we dat het eigenlijk niet anders kan dan toelaten.
 
Mooi jaartje weer, ook de laatste race was erg spannend om mee te maken. Ik heb in ieder geval genoeg gerend :mrgreen: Op naar volgend jaar, een jaar met banden smeer apparaten en vieze vettige bandensmeer handen??? Geeft voor de elektro wel ontzettend veel grip! Elk nadeel heb ze..... ;-)

Groet Robert
 
Benny, lezen blijft moeilijk voor je, is het niet?

Ik ga niets met je voorstellen doen, ik heb aangegeven dat je de NOMAC site moet afwachten en ik verwacht dat pas in November iets daarover gepubliceerd wordt. En poeh... een voorstel van een ander jatten....
 
Tsja die van Martin was goed en die heb ik 1 op 1 over genomen want die was niet door gekomen. Maar goed zal wel wachten dan.
 
regenauto? :mrgreen:

Maar er is geen enkel voorstel doorgekomen zeg maar, nadat het voorstel van Groningen was aangenomen....

Maar nu, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
 
Een extra regenauto bouwen en inzetten is leuk. Je kunt een oud goedkoop model ergens vandaan halen en prepareren. Wat regenbanden eronder en rijden maar. Het komt allemaal niet zo nauw als het regent. Een getweaked chassis gaat dan ook goed rond.

Waarom dat niet mag is me niet duidelijk want voor ca. 100 euro haal je een oudje van marktplaats en dan hoef je je E500+ auto niet in de regen te laten rijden.

Martin je hebt er niets aan maar mijn stem heb je :D
 
Deze discussie is al heel vaak gevoerd. Het "moeten" hebben van een regenauto brengt nog steeds kosten met zich mee. Mensen rijden wel of rijden niet in de regen en voor nog geen handje vol mensen zal de beslissing afhangen of er wel of geen regenauto ingezet mag worden. Ik rij nu al 20 jaar en ik heb deze regel meerdere malen zien komen en gaan en het maakt in de praktijk niets uit dan alleen de afschrik om er een 2e auto bij te moeten/willen hebben.
 
Regen auto sta ik ook voor open, maar deze was als de laatste heat nat is verklaard dat in de finales de eerste 3 dus doorgaan.
 
Back
Top