Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij een natverklaring tijdens de heats. Dan heb je geen gezeur over wanneer het wel of niet echt droog is.
En het gaat overigens om het chassis! met een 16 tot 18 schroeven heb je de chassisplaat op een ander stuk ophanging geschroefd......
Wel een oude motor plaatsen en niet je dure wedstrijd motor misschien (zijn de meningen over verdeeld)
Degene die er op tegen zijn, zijn dat de rijders die in de regen rijden die geen moeite hebben met de kosten als er iets kapot gaat en zo mooi wat punten kunnen sprokkelen aangezien de wat zuinigere rijders niet hun dure modellen in de regen gebruiken?
Ik rij de klasse niet maar begrijpen doe ik het niet.
tja als je toch al alles heb betaald kwa eten hotel enzo ga je rijden.
Maar na de regen als je niet optijd je lagers onderhoud zijn de kosten ook hoog toch?
Martin, ff niet over 1:8, maar de 1/12 maanden komen er weer aan.
10.5 turn, welke pinion en gear heb ik nog exact? ik weet niet meerVooral voor haarlem
![]()
Maar na de regen als je niet optijd je lagers onderhoud zijn de kosten ook hoog toch?
Ben benieuwd wie een voorstel indient waarbij het rijden in de regen beperkt wordt, gebuiken we de reserve dag ook eens ...
Ben benieuwd wie een voorstel indient waarbij het rijden in de regen beperkt wordt, gebuiken we de reserve dag ook eens ...
Maar goed laatste wat ik er over gezegd heb![]()
Ik ook
Succes volgende week!
En tot volgend jaar, toch?