Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Zitten die lagers in plastic busjes of zitten ze hard in het aluminium?
Wat ik even online zie geen busjes.... Dat is dus je probleem, de flex in het chassis doet je as van positie verdraaien en dus je lager slopen. De plastic busjes bij Mugen en Shepherd veren iets mee met die bewegingen.

Kijk even naar de busjes en lagers van die auto's en kijk of je het pas kan maken.

Zitten wel plastic busjes
 
Roelof,

Ze zitten al in plastic busjes. Net zoals de mrx5 bijv. Maar ik weet dat elke auto fabrikant bezuinigd op lagers enz..
 
Nogmaals, koop gewoon een grote voorraad goedkope lagers, ze gaan zeker een wedstrijd mee en je staat daarmee lachend een lager te vervangen. Ik had begin dit jaar ook voor maar 12 euro 40 stuks 5x10 lagers voor de koppeling gekocht, ze gaan op zich lang mee maar als ik het niet meer vertrouw dan doe ik er gewoon nieuwe in....
 
Wat is dat toch in die handtekeningen over dat "gesmeerde banden"....
Allemaal bekentenissen?....
 
Klein voorstel? Ik lever ook liter vaten hoor :D Of emmers, kan je je bandjes indopen hahaha :D
 
Een emmer is beter, dan kan sommige hun banden voor het hele seizoen alvast smeren, het enige wat ze hoeven tedoen is dan op training/wedstrijd dag hun banden in terijden:p
 
Zoals jij in gouda deed. Damm heb nog nooit zulke strepen 4 op een rij gezien pffff
 
Roelof

Maak dat bedrijf bepaalde maten of alle soorten maten die er zijn dan??


Zou ik niet weten, had ze via een partij die door een maatje werd ingekocht. Maar als je die Aziaten af gaat kom je heus wel dat lagertje tegen voor een paar dollar de 10.
 
Seizoen is over dus nu mogen we :)

Dat is zo seizoen is over, dit is alvast een klein voorstel voor de nomac vergadering

Pleur eens een keer op met je smeren! Leer eerst rijden....

Jullie eindstand gesmeerd:
9: Ruud Knoester
14: Benny Ciere

En voor jullie staan op zeker ongesmeerd:
2: Danny Leewis
5: Stanley Bauer
6: Ad Vissenberg
7: Ad Arents

En laat ik het nog maar niet over clean drivers in het NK veld hebben.

En ja Benny, natuurlijk heb je veel materiaal pech gehad, als je nu minder tijd in het illegaal smeren had gestoken en meer tijd in de betrouwbaarheid van je spullen......
 
JIj hebt apeldoorn ook toegegeven dus ja :) Ik zit vier dagen in de schuur te sleutelen dus denk genoeg tijd voor me auto :)
 
Ik zou als ik jouw was nummer 6 en 7 van de nomac cup maar beter goed kijken en vergeet nr 13 niet van de nk.
Wij hebben onze spullen wel voor elkaar maar ook al hebben wij onze spullen niet voor elkaar kunnen wij ook ver komen in de nomac
 
Ze beschuldigen jou ook ja, want je rij 0.4 sneller dan vorig jaar dan smeer je meteen.
Nou zou zeggen voor degene me beschuldigen. Hou me ronde tijden in Gouda in de gaten. Vorige jaar in training 15.9 en eerste Nk 16.1

Succes :D

Maar goed,
Tijden vergeleken neem ik aan voordat er beschuldigd wordt ? :)
 
Maar goed,
Tijden vergeleken neem ik aan voordat er beschuldigd wordt ? :)

Als je niet sneller bent gegaan dan vorig jaar, heb je het slecht gedaan Benny.
Vorig jaar op beide races was het niet de hele dag droog.
Dit jaar wel, dus.....
Oh, en met de afgelopen open clubrace was het 30+, dus dan zijn de tijden ook niet snel.

Nee, niet klakkeloos tijden vergelijken, want de weersomstandigheden hebben ook invloed.
Maar met 4 dagen in de schuur, kan ik me voorstellen dat je tijd te veel over hebt om al dat soort dingen te gaan verzinnen. :p
Ik zeg, hou nou toch eens op.
Met de Nomac vergadering gaan we het er vast wel over hebben (weet het wel zeker) en dan komen we uiteraard met zijn allen democratisch tot een wijs besluit.
 
Tsja minder hard met 'gesmeerde' banden.. Of waren ze toch niet gesmeerd misschien?
Finale kon ik niks aan doen. 28minuten zonder 2de versnelling is moeilijk rijden en 1.5 sec per ronde langzamer. Heeft ook niks te maken met spullen in orde. Bleek productie fout te zijn ..
 
En bij mij, halve finale stond iemand stil op de rechte stuk en zonder te roepen knal ik er boven op dus, niks temaken met spullen voor elkaar
 
Back
Top