Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Het was een zeer gezellige en constructieve vergadering!

Even kort samengevat:

- geen direct gekwalificeerden, de finale zal uit de halve gebouwd worden.

Funny mogen 4 man direct naar de kwalificatie naar huis omdat er in het reglement staat dat er voor de NK alleen halve finales zijn of gaan we met 12 man kwalificeren

Een samenvatting kan nooit gedetaileerd zijn.....

Wat staat er in het voorstel:

NK klasse: 1 t/m 14 naar 1/2-finales, De top vier van beide 1/2-finales gaan door naar de finale en de 2 tijdsnelste.
resterende 10 naar 1/4-finales (even en​
oneven). De 6 snelste in de 1/4 worden verdeeld over beide halve finales.

Overigens met 10 man is er maar 1 kwartfinale....

ook een ieder de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.

je kan je pas aanmelden na de ALV. meestal is dat dan binnen 1 á 2 weken na de ALV vergadering online op de NOMAC site.

Ik ben benieuwd.

Word tijd dat de 1/8 groter wordt en naar 2 weekenden gaat, NK/Nomac zoals die is, en een 5-poorts en 4-takt weekend. :mrgreen:

Voor de lol heb ik al eens zitten kijken maar die carburateur zo bovenop de motor vind ik maar niets.
De andere tandwielen voor op de klok is geen probleem en de FS26c gaat ook wel passen maar ik vrees dat er weinig winst uit te halen is.

De inschrijvingen voor 2013 zijn geopend op de Nomac site :-)

Ik dacht dat er op de nomac vergadering afgesproken was om de inschrijving te sluiten op eind febr/begin maart. Dit om inschrijvingen die niet mee mogen doen dit eerder te kunnen melden als eind maart, dit omdat dan direct daarna de eerste wedstrijd al is. Nu staat er dat de einde inschrijving eind maart is.

Nee, ik heb het vanuit huis nog even door moeten mailen, de ALV is net geweest en het formulier is net even snel open gegooit.

De sluiting hebben wij gezet op 3 maart en gaat ook nog vermeld worden.
Dus 3 maart moet de inschrijving volledig (pasfoto en zo) en de betaling binnen zijn.

Nee, ik heb het vanuit huis nog even door moeten mailen, de ALV is net geweest en het formulier is net even snel open gegooit.

De sluiting hebben wij gezet op 3 maart en gaat ook nog vermeld worden.
Dus 3 maart moet de inschrijving volledig (pasfoto en zo) en de betaling binnen zijn.

Top!

Alles net maar meteen geregeld, alleen net als vorig jaar geen mogelijkheid tot invullen van meerdere transponders.....
jammer => Ruben?

Back