Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
makelijk ken je mijn sav ook even in de vaat was gooie daar zit nog wel een beetje zand in trouwens is niet goed voor de leidingen zand blijft op het laagste punt legge dus eens moet die wel vrstoptraken dan heb je niks meer aan de waterpomp die er in zit
ik heb een aparte vaatwasser voor mijn collectie

Hoi allemaal,
zijn er hier mensen die met een spektrum DX3R rond rijden op hun savage in combinatie met reverse. want ik heb nu het probleem dat me servo van me aux kanaal een niet groot genoege slag maakt om de reverse in te schakelen. me broertje heeft de orginele hpi 3 kanaal zender en reverse en die maakt een slag die 2 keer zo groot is al de mijne. heeft iemand hier ook last mee gehad en hoe heb je dit eventueel op gelost. tips en ideeen zijn van harte welkom.

Ook de AUX kent een heeft een epa+dualrate dacht ik.. de laatste weet ik niet zeker, de eerste wel. kan ook liggen aan dat ie nu nog op 3p staat, moet je hem op 2p zetten (eind naar eind is 2p, eind, midden eind is 3p, dan mis je ook een stuk!) en als dat allemaal niet gaat, langere hevel erop, achteruit vereist niet zo heel veel kracht.

Ik zou het ding er trouwens uitslopen, ik weet zeker dat ie over 2 a 3 liter de geest gaat geven namelijk.. doen ze allemaal;)

hoi,
ik heb me aux inderdaad al op 2p gezet en de end point staat op 100% dus ik heb maximaal bereik. Ja ik heb de handleiding maar kon daar niet zo snel de oplossing vinden.

@ anko: me broertje rijdt al een heel seizoen zonder problemen en hij heeft denk al ruim een liter of 10 gereden dus dat is ook niet helemaal waar.

als er nog meer tips komen

als je reverse niet werkt heb ik de volgende tip/

het originele armpje op je servo vervangen voor een langer exemplaar en het schakel stangetje zo recht mogelijk maken.

ook zou je op de ijzeren schuif van de reverse kunnen aangeven waar deze zou moeten staan om goed te werken en dan kijken of de plaat ook deze stand haalt als de reverse ingebouwd is.

hij werkt hoor de reverse. thanx voor de goude tip marc 2. ik heb er nu een langere servo arm op gezet en nu kan ie wel in ze achteruit komen. hartelijk dank.

kleine moeite.

ik heb het zelf ook met schade en schande moeten leren.

wel onthouden dat je de auto helemaal stil moet zetten VOOR je schakelt

savage heeft 2 speed dus nee

Dat is geen argument. De Revo heeft ook een 2 speed en een middendif is daarbij gewoon mogelijk.
Ik heb wel al Savages gezien met middendiffs, maar dat waren stukjes huisvlijt. De standaard Savage zal inderdaad geen middendiff hebben.

Back