Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Probeer is 2 dif tandwielen van achter naar voor en 2 van voor naar achter waarschijnlijk ken je dan weer even karen er mee maar dan zou je hem is moeten shimmen en zorgen dat er geen speling meer in blijft zitten had ik ook en de ouwe difs heb ik nog zal even een foto plaatsen leek of er niks aan de handwas maar gleed er gewoon overheen morge ochten even de foto maken

vandeweek weer even een savage xl aangeschraft Hier de fotos

full

full

Nu nog een paar alu wiel cups gaan kopen en en set paarse veren dus nu effe het geld weer op :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Jparts .eu is je oplossing.. 60 eurie voor 2 HD diffs, 70 eurie voor 2 gevulde bulks met alles hd.. dan ben je er vanaf, en rij je voorlopig weer zonder schade voor de helft van de prijs;)

Hallo ik heb een savage 21 , omgebouwt naar een truckzilla. Heb hem zo gekocht .

Nou wil ik hem eigenlijk ombouwen naar een savage x . Zal dit mogelijk zijn ?
Alle schroeven en boutjes op de zelfde plek . of zit dat toch anders?

is mogelijk maar ik schat dat je al gauw een honderd euro lichter bent aan onderdelen.
eigenlijk zijn alleen je diffs en nog een paar kleine onderdelen het zelfde

Meer dan 100 euro als je ook de motor van de X wilt.
Ik ga mijn savage xss verkopen en heb nog veel "X" onderdelen (motors,chassisplaten etc) liggen, pm me maar als je iets zoekt ;)

Ik denk dat ik geen nieuwe motor nodig heb , heb net een nieuwe gekocht.
Force .28 neem aan dat dat wel zal passen.
Maar als ik het goed begrijp kan ik radio box en dergelijke dus niet overzetten als ik alleen de chassisplaten koop ? :(
Kijk als het alleen de chassisplaten zijn en de ombouw voor de diffs dan maakt het mij niet uit .
Maar als ik de rest ook moet vervangen dan spaar ik wel ff door voor een xl :)

Laatst bewerkt:
hmm, ik dacht dat de verschillende montagepunten niet overeenkwamen met de oud-type chassis platen. Maar ik zal me vergissen :)

Dat dacht ik dus ook, maar als het gewoon zal gaan passen.
dan hoef ik dus in principe alleen de chassis platen te kopen en de ombouw voor de diffs.

sav

Dat dacht ik dus ook, maar als het gewoon zal gaan passen.
dan hoef ik dus in principe alleen de chassis platen te kopen en de ombouw voor de diffs.

de x platen past op elke savage punten zijn precies hetzelfde.

ik heb nog een 2 setjes liggen voor de ombouw van de diffs.

als je interesse hebt hoor ik het wel

x platen kun je zo monteren maar jij had een truckzilla dacht ik gelezen te hebben ?
moet je ook de achterste centerdogbone vervangen.

en als je x schassis platen gaat gebruiken moet je wel je moterplaat vervangen voor een x model (die zijn uitgefreesd) of je oude passend maken.
als je je diffcases ook vervangt dan ook de bovenste paarse lockplate vervangen of aanpassen.

wel kan ik je aanraden om het oude model bumper steun te gebruiken.
die kunnen namelijk onmogelijk verdraaien en die van de x kunnen dat wel.
de kans dat het gebeurt is heel klein maar als je bumpersteun verdraait kan de as van de ophanging er uit komen

Oke als ik dit allemaal zo lees past het allemaal wel dus. Met een paar kleine aanpassingen die niet zo duur zijn :)
Bij zeze dank ik jullie allemaal voor de snelle uitleg . Mocht ik er meer vragen over hebben dan meld ik me weer .

ohh ronald bmw ik stuur je wel ff een pbtje

mocht je diff cases zoeken ik heb ze nieuw liggen voor 5 euro per set

Marc2, ik had je vorige week een mail gestuurd over je Slayer body maar helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen,. Stuur mij ff een PB met vraagprijs..

ONtopic maar weer..

Kijk ook ff of je de X-style centergearbox ergens vandaan kunt halen als je die nog niet hebt... Mocht je dan moeten sleutelen dan ben je veel sneller klaar ..

integy msr4

zo de integy's zijn gemonteerd hier de foto's

heb alleen mijn diff stuk en mijn velgmeenemers.

wil ze het liefst nieuw hebben als iemand ze heeft liggen?

o jah ik wou ook een achtervleugel maar weet iemand welke passend te maken is of past op de savage?

14042010200.jpg

14042010199.jpg

14042010191.jpg

Laatst bewerkt:
zo de integy's zijn gemonteerd hier de foto's

heb alleen mijn diff stuk en mijn velgmeenemers.

wil ze het liefst nieuw hebben als iemand ze heeft liggen?

o jah ik wou ook een achtervleugel maar weet iemand welke passend te maken is of past op de savage?

Ik denk dat het niet moeilijk moet zijn een 1/8 buggy spoiler erop te zetten..
Heb je je velgmeenemers kapot gemaakt? Rijd je met plastic meenemers?
Zou misschien wel verstandig zijn, dan mol je in eerder je meenemers (€) dan je velg (€€€€€).

Ik heb nog wel meenemers liggen, welke maat zoek je?
Een compleet diff heb ik ook nog, laat maar weten in pm of je ze nodig hebt.

Back