maar nooit vergeten dat het een monstertruck is en geen on road
Daar ben ik mij van bewust.

het enige dat ik zou willen verbeteren is eigenlijk dat hij minder snel omvalt in de bochten...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar nooit vergeten dat het een monstertruck is en geen on road
Hello,
Heb op HPIeurope site gezien dat er sway bar setjes bestaan.
2vraagjes hierover :
- nut ? functie?
- past dit op een 3.5 want, op de site staat dit model niet tussen de lijst van "fits on"
dank bij voorbaat!
Je vermoeden over de LSN is goed, meestal staat deze dan net iets te rijk. Voordat je er aan gaat schroeven, probeer eerst de pinchtest. Dit geeft een indicatie van de afstelling. Van daar uit kan je makkelijk verder. Zie hier; [URL="to Pinch test n setup low speed needle - YouTube[/URL]
Over de achteruit. Blijf er van weg, het is gemaakt van pisbakkenstaal. De reserve onderdelen zijn bijna even duur als een nieuwe achteruit.
Je vraagt om een mening en die krijg je. Deze hoeft niet altijd te zijn wat iemand ervan verwacht. Dat is geen afkraken, hoewel pisbakkenstaal daar wel bij in de buurt komt.
Zie savage central. Daar delen ze ook mijn ervaringen. Jij heb er blijkbaar mazzel mee. De omgang heeft er niets mee te maken. Ik moet toch verrassend weinig lopen.
'zie Savage Central daar delen ze ook mijn ervaringen' is naast taalkundig onjuist ook nog eens een argument van de categorie kleuterschool.