Door schade en schande wijs worden, vertel mij wat...

Denk dat ik in totaal minstens tien jaar als "enige in de club" rond geklooid heb, eerst in Heerenveen, later in Drachten. Men vond dat maar eng, die vliegende cirkelzagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door schade en schande wijs worden, vertel mij wat...
Vraagje even ... Op internet zijn wel decal-afbeeldingen te vinden, maar of dat een beetje klopt is een ander verhaal. Het patroon heb je "gewoon" uit de losse pols getekend aan de hand van de foto's? Sjablonen zie ik niet op de foto, dus ... De kleuren ook een "weldoordachte schatting"? Maakt het helemaal knap!Vandaag een airbrush dagje gehad… voor een eerste project valt het niet tegen.
Ik had een schaalmodel van revell gekocht, decalls vergroot maar die komen inderdaad helaas niet overeen, dus uit het handje moeten tekenen en afplakken inderdaadVraagje even ... Op internet zijn wel decal-afbeeldingen te vinden, maar of dat een beetje klopt is een ander verhaal. Het patroon heb je "gewoon" uit de losse pols getekend aan de hand van de foto's? Sjablonen zie ik niet op de foto, dus ... De kleuren ook een "weldoordachte schatting"? Maakt het helemaal knap!
Ja klopt, met mijn ec135 vlieg ik ook prima zonder problemen, de apache daarentegen heeft zo’n smalle romp dat er een aangepast kunstof tandwiel bij zat van 120t, daarbovenop 4 blads symmetrische bladen kost het allemaal teveel kracht voor het tandwieltje wat erbij zat…In mijn Bo 105 heb ik de originele tandwielen al jaren draaien zonder enig probleem , met 1100Kv scorpion motor en 4 blads kop , nog nooit een tandwiel wat door gebruik/slijtage is gesneuveld
Deze vliegt ook prima op 5 cellen , om headspeed te verlagen . View media item 264578