Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Wanneer wordt er weer gereden ?

Hey Rat, ik heb zojuist een uitnodiging verstuurd voor komende zondag 13:00 langs de Amethiststraat. Sta je nog niet op de e-mail lijst? Geef me even je e-mail adres door via PB.
Trouwens de nieuwste ontwikkelingen rond off-road rijden in Alkmaar vind je nu hier: rcm-alkmaar.nl

Ik ben geen rijder maar zou graag willen meten met een door mij gemaakt stukje elektronica hoe snel jullie auto'tjes rijden.
Tenminstre als jullie daar mee instemmen en aan mee willen werken.

Als je auto'tje niet sneller gaat dan 999 km/h is het te meten.
Het zijn twee sensoren waar langs je moet rijden.
Ik heb twee verschillende opstellingen die ik wil testen.
De ene heeft lasers en spiegeltjes waardoor zeer grote afstanden tussen de sensor en spiegels gerealiseerd kan worden.
Het probleem kan echter wel eens zijn dat het zeer slecht af te stellen valt door deze afstand.
De andere heeft normale sensoren en werkt met gewoon licht, bv van een zaklantaarn.
Hierbij kan het voorkomen dat er te weinig licht op de sensoren valt.
Wat ik wil weten is met welke set het beste te meten is.

Ik heb me aangemeld voor a.s. Zondagmiddag. Ik neem mijn zoontje van 4 ook mee, hij zal vast onder de indruk zijn van al het moois.

Denk niet dat jullie onder de indruk zullen zijn van zijn rijkunsten (XL5 op training-mode) maar gezellig wordt het vast!

Ook heb ik een kleine post geplaatst op Tamiyagekken, zodat er wellicht nog wat meer mensen op af komen.

Ik heb er nu al zin in!

Weer even lekker wat Stampede-time!

@ Ratteplan, je bent welkom om je opstelling te plaatsen, ik wil je graag helpen. Mijn autootje zal zeker de 30 kph niet halen, maar het gaat om de vingercontrole he... als ik de rest niet bij houd maak ik gewoon het baantje kleiner. :)

@ Ronald; gezellig, er heeft zich een leuke, redelijk grote groep aangemeld dus het wordt weer een feest.

Heren,
Het was een geslaagde middag!
Zowel mn slash als mn Baja hebben lekker rondjes gereden.

Ik heb het erg naar mn zin gehad. Ik weet niet waar ik moet aangeven dat ik op de mailinglist wil dus daar ga ik nog even naar op zoek maar ik ben zeker vaker van de partij.

Hieronder even het filmpje dat Bert maakte van de Baja in actie.

KAfuzl3Zuyk[/media] Baja 5t first Bash - YouTube

Groet

Hans

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat ik op het asfalt stond en de rest ergens 100 meter verder op het veld.
ja idd.
ik dacht je moet je nog 1 en ander opstellen.
dus dacht dat je wel even zou komen om te zeggen als je gereed was.

ik had de SC10 en de kleine GB-01 er wel doorheen willen knallen :p.
en kijken hoe snel het nu werkelijk rijd.

ik zag ineens dat je weer weg reed.

umm mischien even een miscommunicatie :( .

mocht je volgende keer komen dan ga ik zeker je spulletje testen.

gr Sander.

Ik denk er net zoals Sander over ratteplan,en volgens mij is het geen optie om de snelheid te testen op een zand ondergrond.

Misschien volgende keer weer proberen?

Mijn Stampede doet het ook onroad, dus prima hoor! Volgende X beter.

Wij hebben genoten gisteren. Teun raakte er maar niet over uitgesproken, en bij deze dank aan alle mannen die hem zonder morren de snelle heats lieten verknallen met zijn ge-zigzag! Hij heeft een topmiddag gehad, en voor het eerst al zijn accu's leeggereden!

Normaal gesproken gaat hij na 1 of 2 accu's al rondjes rennen, etc. Maar nu had hij, mede door de aanwezigen, de smaak lekker te pakken!

Tot de volgende keer! (hoop dat dan het zand uit mijn banden is...)

Back