Ik snap het wel, maar besef wel dat jullie de vaste kern zijn! Ik vind het echt bijzonder dat jullie doorgaan, waar anderen opgeven en stoppen. Zo heel veel nieuwe aanwas is er niet, Juist in de duikbotenhoek is doorzettingsvermogen een pré, als je dan succes boekt is dat dé kroon op je werk.
En kijkende enkel naar dit draadje, zijn het vaak dezelfde die reageren. Maar dat betekend niet dat het niet gelezen wordt! Als ik enkel kijk naar de namen die posten, dan is dat DE vaste kern. DE enthousiastelingen die het draaiende houden. Dat is best bijzonder hoor...
Ik heb mij regelmatig afgevraagd waar het nou in zit dat juist deze tak in het slop zit... Tegenwoordig is men veeleisender geworden en wordt de markt bedient door ARF. Ook in deze hoek, kijk maar naar Engel met zijn submarine's De 212 en de Akula zijn daar een goed voorbeeld van. 1 weekend werk en je bent klaar... Dát is wat de mensen willen, maar ze beseffen niet dat het niet dé bevrediging geeft zoals wij dat hebben... Ik wil mij er best voor inzetten om dat over te brengen, maar het is ontiegelijk moeilijk...
We hebben elkaar, en de meeste ken ik persoonlijk. allemaal gedreven vanuit de zelfde passie. Ik denk dat we dat mogen omarmen en vast mogen houden...
Vwb de toekomst. De jeugd, want daar moeten we het wel van hebben. Het hoeft niet moeilijk te zijn. Ik zoek alleen naar dát wat de jeugd prikkelt... Das lastig...
@ Hans, Ik snap wss wel wat jou heeft getriggerd vwb de verwijderde bijdrage. Persoonlijk had dat voor mij niet gehoeven.
@ Marc, blijf doorgaan... (dat is een vraag hé ;-) )