Alles over de Stroep en aanverwanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Marc,
heb je een nieuwe naam in het nieuwe jaar?
Er is ook een bericht weg van Hans, komt dat?

Hein

Weet ook niet waarom dat bericht is verwijd.
Was toch al op die site gaan kijken.
En ja ,heb m'n naam verandert.Voornaam en dan hoofdletter van m'n familienaam.
Grt,Marc.

In mijn topic is er ook een bericht weggehaald. Prima, als Hans dat nodig vind. (Al vind ik het wel jammer)

Deep rover van Norbert aan't afwerken.
Zijn de nodige veranderingen aangebracht.Oa de wtc bestaat nu uit een buis met een bajonetsluiting in.Ook is de abs plaat van de rug vervangen door alu plaat.Stalen ballast platen(nooit gehad),zijn ver vangen door gegoten loodplaten.Zo heb ik in de schaatsen waar de loodaccu's inzitten plaatst kunnen uitwinnen in de hoogte.
Kogel is voorzien van een vijs en moer(niet verlijmd),met een dichting.
Het is en blijft een mooi model.
Grt,Marc.

osaesy.jpg

Als dat een manier is om een reactie af te dwingen dan ben ik er nu al klaar mee... Ik heb in ieder geval geen zin om aan andermans verwachtingen te voldoen. Ik ben niet verplicht óm te reageren. Post dan niets...

(@raf, deze tekst is niet voor jou bedoeld)

Ik snap het wel, maar besef wel dat jullie de vaste kern zijn! Ik vind het echt bijzonder dat jullie doorgaan, waar anderen opgeven en stoppen. Zo heel veel nieuwe aanwas is er niet, Juist in de duikbotenhoek is doorzettingsvermogen een pré, als je dan succes boekt is dat dé kroon op je werk.

En kijkende enkel naar dit draadje, zijn het vaak dezelfde die reageren. Maar dat betekend niet dat het niet gelezen wordt! Als ik enkel kijk naar de namen die posten, dan is dat DE vaste kern. DE enthousiastelingen die het draaiende houden. Dat is best bijzonder hoor...

Ik heb mij regelmatig afgevraagd waar het nou in zit dat juist deze tak in het slop zit... Tegenwoordig is men veeleisender geworden en wordt de markt bedient door ARF. Ook in deze hoek, kijk maar naar Engel met zijn submarine's De 212 en de Akula zijn daar een goed voorbeeld van. 1 weekend werk en je bent klaar... Dát is wat de mensen willen, maar ze beseffen niet dat het niet dé bevrediging geeft zoals wij dat hebben... Ik wil mij er best voor inzetten om dat over te brengen, maar het is ontiegelijk moeilijk...

We hebben elkaar, en de meeste ken ik persoonlijk. allemaal gedreven vanuit de zelfde passie. Ik denk dat we dat mogen omarmen en vast mogen houden...

Vwb de toekomst. De jeugd, want daar moeten we het wel van hebben. Het hoeft niet moeilijk te zijn. Ik zoek alleen naar dát wat de jeugd prikkelt... Das lastig...

@ Hans, Ik snap wss wel wat jou heeft getriggerd vwb de verwijderde bijdrage. Persoonlijk had dat voor mij niet gehoeven.

@ Marc, blijf doorgaan... (dat is een vraag hé ;-) )

Laatst bewerkt:
Heren, de enigste rede dat ik iets verwijder is; als ik vind dat mijn bericht geen toegevoegde waarde heeft aan het onderwerp, deze verwijder. Soms ben ik wat te snel met plaatsen van mijn berichten. Niemand hoeft zich aangesproken te voelen.
Ik vind dat er ook niemand moet afhaken bij onze hobby.

Hans

Douglas,
mooi verwoord.
Hans,
had jou linkje wel gelezen en ben er kijken wezen.
Bedankt voor de bruikbare info.
Grt,Marc.

Hier is de achterkant van de DeepRover,vervangen door alu platen.
De bijgeleverde waren in heel dunne ABS en kreeg je niet mooi in model.
Er komt ook een manipulator op,zoals op de foto te zien is(deze werkte op perslucht).
Verder wordt aan de voorzijde ook een dieptemeter en kompas voorzien.Deze zullen voortdurend in't zicht zijn van de camera in de bol.
Grt,Marc.

33kx4bb.jpg

2195r1f.jpg

312towg.jpg

Dag,

reacties op You Tube over de Stroep,verwijdert.
Foto van het filmpje over de Stroep verwijdert.
Moet nu toestemming vragen aan de eigenaar om in te loggen.
Vroeger kon je er gewoon gaan kijken.
Marc.

Ik snap er niets van, over welke film heb je het en onder wiens naam staat die video op youtube.
Iemand die bij een ander reageert kan volgens mij zijn reactie later verwijderen.

Filmpje op You Tube met meer dan 26300 keer beken,is vervangen door een ander.
Is wel hetzelfde maar het beginbeeld waar de Stroep onder water is ,is weg.
Kijkcijfers zijn nu O.
Bergrijp dit niet hoor.
Marc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back