Alu schokbrekers serpent

• Topicstarter Topicstarter Ron4you
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De dempers die je hebt gekocht zijn prima. De achtershocks zijn altijd langer dan voor.

Dat je een stukje geen veerspanning hebt bij het uitveren is ook normaal. Alleen bij grote rijhoogte instelling in combinatie met hoge downstop heb je dat niet.

Oftewel niets aan de hand. Sterker nog bij je oude shocks had je zeker weten hetzelfde alleen is het je toen niet opgevallen. Of je had een andere preload en dus grotere rijhoogte.

Peter

Wie zegt dat ik het over de bij jou gekochte spullen heb??

De schoks waarover ik spreek zijn van een online shop...de spullen van jou heb ik nog niet eens uitgepakt!
De schokbrekers in kwestie zijn ten eerste niet voor mijn auto maar voor mijn maat z'n auto! Ik ben bij mijn maat thuis de spullen die ik voor hem heb besteld te monteren en hij zal dan WEL verkeerde spulletjes hebben gehad!

En ik heb wel degelijk 3x gevraagd of de standaard veren op de alu schokbrekers passen, dit omdat mijn maat al vertelde dat hij de veren erg kort vond lijken!! Ik wilde alleen zeker weten dat ik WEL de juiste spullen kocht.

Ik vind dat je mij misschien wel even in een PB'tje om uitleg had kunnen vragen?? Ik geef bakken geld uit in je winkel en jij reageerd zo naar een goede klant. Geef mij 1 reden waarom ik zo over bij jou gekochte spullen zou praten denkende dat niemand weet waar ik mijn spullen koop? Als er iets niet goed was met spullen bij jou gekocht was ik dan niet altijd gewoon in de winkel om te vragen wat er mis kon zijn??, ik denk dat je zelfs wel eens gedacht hebt "daar heb je hem weer"..

Erg jammer dat je mij zo voor schut moet zetten hier zonder eerst even na te denken wat ik daar in hemelsnaam mee op zou schieten, even een persoonlijk berichtje had veel uitgemaakt. :(

Ik neem je de gedachte niet eens kwalijk, ik had misschien hetzelfde gedacht omdat het idd toevallig is. Maar zelfs dan....

Mocht je behoefte hebben dan mag je wel een creditcard afschrift zien dat bewijst dat er bij een webshop ook serpent schokjes zijn besteld.

Ik ben me iig van geen kwaad bewust geweest en zal er dan ook maar niet meer woorden aan vuil maken, ik WEET hoe het zit en dat is voor mij het belangrijkste. Aan jou of je een klant armer bent of niet.

Mvg, Ron

juliuskolff zei:
De dempers die je hebt gekocht zijn prima. De achtershocks zijn altijd langer dan voor.

Dat je een stukje geen veerspanning hebt bij het uitveren is ook normaal. Alleen bij grote rijhoogte instelling in combinatie met hoge downstop heb je dat niet.

Oftewel niets aan de hand. Sterker nog bij je oude shocks had je zeker weten hetzelfde alleen is het je toen niet opgevallen. Of je had een andere preload en dus grotere rijhoogte.

Zoals in mijn reactie aan peter aangegeven was dit niet voor mijn auto, als ik mijn auto hier had dan was dit hele topic er niet geweest :( :(
Maar evengoed bedankt voor je reply,

Ron

Ron4you zei:
Da's niet knap....da's passie, ik ben helemaal weg van deze hobby en het zal me ooit wel eens meezitten hoor :D

En idd...ik was zeker dat ik gelijk had, 3x gevraagd of ie het nu zeker wist en dan....GRRRRR
Waarschijnlijk heb ik een ander merk gehad, net even de prullebak omgekeerd op zoek naar lege zakjes en voila....geen serpent label maar wel de serpent artikelnummers...

Nogmaals sorry mannen, ik wist niet beter!

Als je dit leest, dan staat er dat die shocks bij peter vandaan komen.
Je zegt, ik heb het 3 keer gevraagd en vervolgens ga je door op"' ik heb toch de verkeerde gekregen''.
Dit slaat op dat vragen dus lijkt het me erg logisch dat iemand dan aanneemt dat je de shocks bedoelt.

maar de veren voor oude en nieuwe shocks zijn hetzelfde.

R3an!m@ted zei:
Ron4you zei:
Da's niet knap....da's passie, ik ben helemaal weg van deze hobby en het zal me ooit wel eens meezitten hoor :D

En idd...ik was zeker dat ik gelijk had, 3x gevraagd of ie het nu zeker wist en dan....GRRRRR
Waarschijnlijk heb ik een ander merk gehad, net even de prullebak omgekeerd op zoek naar lege zakjes en voila....geen serpent label maar wel de serpent artikelnummers...

Nogmaals sorry mannen, ik wist niet beter!

Als je dit leest, dan staat er dat die shocks bij peter vandaan komen.
Je zegt, ik heb het 3 keer gevraagd en vervolgens ga je door op"' ik heb toch de verkeerde gekregen''.
Dit slaat op dat vragen dus lijkt het me erg logisch dat iemand dan aanneemt dat je de shocks bedoelt.

maar de veren voor oude en nieuwe shocks zijn hetzelfde.

Dat zeg ik zelf toch ook, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedacht.
Ik sprak in de "ik" vorm omdat de spullen waar ik over spreek met mijn creditcard zijn besteld.

Anyway, ik ga het in dit topic niet verder over modelsport hebben. Modder gooien doe ik niet aan en als ik verkeerde spullen van wie dan ook krijg dan ga ik daar verhaal halen, ik heb geen verkeerde spullen van modelsport gehad dus ik ben wat modelsport aangaat klaar.

Grt, Ron

Sorry Ron

Voelde me aangesproken :oops:

Dit is nu precies de reden dat ik bijn nooit reageer.

Groetjes

Peter

Mijn PB aan jou en deze post kruisen elkaar dus :(

Iig heb ik geen probleem met Peter, we praten het wel uit tijdens een kop koffie dus laten we dit onderwerp wat het is...een misverstand.

ook van mijn kant sorry dat ik alles zo slecht heb bewoord, geen kwade bedoeling van mijn kant!

Grt, Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back