timstah 20 mei 2008 #1 Hallo iedereen ik heb een vraag. Is er ook een offroad of onroad baan in de omgeving van zwolle. gr tim en alvast bedankt Laatst bewerkt: 20 mei 2008
Hallo iedereen ik heb een vraag. Is er ook een offroad of onroad baan in de omgeving van zwolle. gr tim en alvast bedankt
E EaRnst Guest 20 mei 2008 #2 dat zou ik ook wel willen weten, maar voor zover ik weet zijn er geen maar ik kan er ook naast zitten
dat zou ik ook wel willen weten, maar voor zover ik weet zijn er geen maar ik kan er ook naast zitten
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan 20 mei 2008 #3 Onroad: - Apeldoorn AMCA - Auto Modelbouw Club Apeldoorn - Groningen Real80 / Model Racing Club Groningen - Velp EVMC - en dan zat er ergens in Lelystad ook wat.
Onroad: - Apeldoorn AMCA - Auto Modelbouw Club Apeldoorn - Groningen Real80 / Model Racing Club Groningen - Velp EVMC - en dan zat er ergens in Lelystad ook wat.
jorrit14 21 mei 2008 #4 Roelof zei: - en dan zat er ergens in Lelystad ook wat. Klik om te vergroten... Ja, in Lelystad is nu ook en on-road baan. Link naar site nieuwe-vereniging-flevoland Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
Roelof zei: - en dan zat er ergens in Lelystad ook wat. Klik om te vergroten... Ja, in Lelystad is nu ook en on-road baan. Link naar site nieuwe-vereniging-flevoland
Schots en Scheef 25 jun 2008 #5 Baan rond Zwolle Zondagmiddag in Hoogeveen Bij de Gamma aan de groenewegenstraat, achter de mac En er komt een baan in Hoogeveen bij het vliegveld, bijna alles is al rond
Baan rond Zwolle Zondagmiddag in Hoogeveen Bij de Gamma aan de groenewegenstraat, achter de mac En er komt een baan in Hoogeveen bij het vliegveld, bijna alles is al rond