Baja 5b topic part 2: (hier verder)

Ziet er zeker goed uit voor dat geld. De binnenkant is zo te zien opgeschuurd en de koppeling is inderdaad wel iets versleten, ongeveer net zoveel als die van mij na één jaar. Maar hij zal nog heel lang mee gaan. Wel even controleren welke kleur veren erin zitten: zilver voor onroad (zijn stugger), zwart voor offroad/low grip. Succes ermee. :thumbsup:

Ola mensen ,ik heb gisteren ook even een teflon koppeling van Elcon opgehaald in Almere (RC-Central).
Ik heb de koppeling in elkaar gezet volgens het filpje van Elcon maar bij mij zat er maar 1 set veertjes bij (zilver) en geen stelbout maar een gewone inbusbout met kop.
Klopt dit allemaal wel want het zat gewoon in een gesealed zakje van Elcon.

Nette prijs voor de Elcon..koppeling :cool:

Ja vond ik ook wel ,bij Elcon waren ze een hele tijd (out of stock) ik heb toen naar Elcon gemailed en die vertelden mij dat ze voorlopig voor de particulier niet beschikbaar waren wegens grote afnames en de bevoorrading voor dealers voorrang had.
Maar ze zijn weer voorradig bij Elcon (nog maar 1 besteld ) en ik zal even kijken of ik bij hun nog een stelbout en zwarte veren kan nabestellen .

Owja voordat ik het weer vergeet , ik ben nog in dubieuze strijd tussen een Dominator en een Victory RC rear mount bigbore pipe (silenced) uitlaat.
Over de Victory kan ik niet zo bar veel vinden op het forum ,doet deze uitlaat het ook goed t.o.v de Dominator want ik vind dat kreng toch wel een hoog sloopgehalte hebben en een oorverdovend lawaai hebben (maar wel mega power :rolleyes:)

Ik gebruik zelf de Lauterbacher 4shoe en die is iets duurder maar wel vreselijk betrouwbaar.

Victory rear pipe is wel kwestsbaar of je moet een goede achterbumper monteren ter bescherming.

Victory silenced side pipe is ook erg sterk qua vermogen en stiller.
Maar de looks bevallen niet iedereen.

Ik gebruik zelf de Lauterbacher 4shoe en die is iets duurder maar wel vreselijk betrouwbaar.

Victory rear pipe is wel kwestsbaar of je moet een goede achterbumper monteren ter bescherming.

Victory silenced side pipe is ook erg sterk qua vermogen en stiller.
Maar de looks bevallen niet iedereen.

Nee mooi is anders inderdaad maar naar mijn mening nog altijd beter dan een side mounted pipe want dat vind ik helemaal staan "als een vlag op een baggeschuit".
Ik vind de prestatie´s belangerijker dan de look .

Iemand nog belang in een nieuwe stevige koppelingsklok.het kwetsbare inbusboutje is komen te vervallen,en in de plaats daarvan zit de meegeleverde 17 tands tandswiel op een 6-kant en geborgd doormiddel van een M6 moer..
Heb er nog 2,en voor een prijs van 30 euro per stuk stuur ik ze op.
Gr Mike

Nee mooi is anders inderdaad maar naar mijn mening nog altijd beter dan een side mounted pipe want dat vind ik helemaal staan "als een vlag op een baggeschuit".
Ik vind de prestatie´s belangerijker dan de look .

Dan heb je ook nog Bartolone Afterburner rear pipe die veel lijkt op de GBE Hornet v2.
Het is meer een pipe voor Racers dan Bashers...maar volledig beschermd tussen de rollcage.

Iemand nog belang in een nieuwe stevige koppelingsklok.het kwetsbare inbusboutje is komen te vervallen,en in de plaats daarvan zit de meegeleverde 17 tands tandswiel op een 6-kant en geborgd doormiddel van een M6 moer..
Heb er nog 2,en voor een prijs van 30 euro per stuk stuur ik ze op.
Gr Mike

Heb jij het niet over de Vertigo klok Mike :p

Back