DDM dop en Integy dop passen bij mij geen van 2
Heb eerste type RTR Baja
Het zou kunnen want bij mijn tank van de eerste serie baja's lekte hij zelfs met de standaard dop!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DDM dop en Integy dop passen bij mij geen van 2
Heb eerste type RTR Baja
Ik heb hem ook terug gestuurd en krijg ook een ddm dop. Had jij hem zeker ook bij rctuning raalte weg? Hij kreeg de dop terug en draaide hem gewoon op een nieuwe tank en paste dus wel. Maar op mijne paste hij echt niet. Best wel vreemd en nu maar hopen dat het goed is met de ddm dop. Denk dat hij die morgen opstuurt.
Nee hoor. Vandaag op HoogTij drie stuks met hetzelfde probleem. Vochtige koude lucht en dus een verkeerde mengevrhouding. Even wat rijker gezet, stationair omhoog en knallen maar...Hey, IK ben vandaag wezen rijden maar mijn motor van mij SS loopt niet zo best!
Stationair valt hij constand uit terwijl m'n stationair naald helemaal ingedraaid is en op z'n top slaat hij over en komt hij niet in z'n bovenste toegental.
Ik heb a wat lopen afstellen maar geen verschil.
Mijn vader heeft op het IVA gezeten en hij zegt dat het aan de ontsteking ligt, wat denken jullie?
Nee hoor. Vandaag op HoogTij drie stuks met hetzelfde probleem. Vochtige koude lucht en dus een verkeerde mengevrhouding. Even wat rijker gezet, stationair omhoog en knallen maar...![]()
Nee hoor. Vandaag op HoogTij drie stuks met hetzelfde probleem. Vochtige koude lucht en dus een verkeerde mengevrhouding. Even wat rijker gezet, stationair omhoog en knallen maar...![]()
Controleer dan maar eens of je geen lekke koppakking hebt.
Dat lekken hoort niet, dat is dus je probleem. Ook bij twee bouten moet hij daar helemaal droog zijn. Dus een kwestie van los halen, nieuwe pakking plaatsen (eventueel meteen een nieuwe zuigerveer) en weer vast zetten. Daarna weer even goed afstellen en klaar is Kees.
Hey, IK ben vandaag wezen rijden maar mijn motor van mij SS loopt niet zo best!
Stationair valt hij constand uit terwijl m'n stationair naald helemaal ingedraaid is en op z'n top slaat hij over en komt hij niet in z'n bovenste toegental.
Ik heb a wat lopen afstellen maar geen verschil.
Mijn vader heeft op het IVA gezeten en hij zegt dat het aan de ontsteking ligt, wat denken jullie?
Bij mij werd dit veroorzaakt door een bougie die loszat![]()
![]()
Bougie zit vast want daar had ik een nieuwe ingedaan![]()
Had ik dus ook gedaan , maar waarschijnlijk heeft de ring een beetje scheef gezeten waardoor ik dacht dat ie "aan" was maar na een stukje rijden is de ring denk ik recht gegaan waardoor de bougie los kwam![]()
m.a.g. dat ie dus absoluut niet stat. wou draaien en op top voor geen meter liep![]()
Ik heb het nu gecontroleer en zit vast,maar hij loopt stationair ook niet goed!
Waar kan het nog aan liggen, de pakking en de zuigerveer ga ik dan zoiezo vervangen want dat kan nooit kwaad maar ik denk zelf niet dat dat het kan zijn!
Maar ze hebben op dat motor blok van de SS wel lopen bezuinigen met eenslechte zuigerveer en een slechte pakking!