Baja maar welke?

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door denizz, 30 jan 2011.

1. Predator-X

Predator-X

Lid geworden:
    8 jun 2010
    Ha ik wist het ,we gaan weer het zoveelste draadje beginnen waarin we de verschillende merken gaan bekritiseren en de TS straks zwaar overspannen op de bank zit en niks meer durft te kopen :bad-words:

2. speedfreak

speedfreak

Lid geworden:
    31 jan 2011
    ik had het ook niet bedoelt om het af te kraken alleen je te attenderen wat de grootste verschillen zijn tussen de merken zijn.

veel mensen zetten er wat neer en geven geen reden wat er beter/slechter aan is dat probeer ik dus duidelijk te maken.
    verder is de keuze aan U.

3. Manta

Manta

Lid geworden:
    1 mrt 2010
    IK wilde vanmorgen ook al reageren, had een lap tekst ingetyped maar uiteindelijk op delete gedrukt, iets van tot 10 tellen of zo......

Tja dit worden normaal gesproken oeverloze discussies en daar word niemand wijzer van.

De TS kan beter eerst goed inlezen op de diverse fora en dan zijn eigen keuze maken. De inmiddels gemaakte opmerkingen moeten mijns inziens al enige duidelijkheid verschaffen.....;)

4. Manta

Manta

Lid geworden:
    1 mrt 2010
    +1 ;)

5. hedibi

hedibi

Lid geworden:
    4 jun 2004
    Ik bedoel als je eens een bigscale wil proberen koop dan een beetje goede wagen.
    De prijzen liggen nog al wat uit een.
    Er is al zoveel geschreven over de kloon wagens elke wagen heeft wat.
    Vaak als je een beetje rond neust kan je ook een goede 2de hands hormann vinden heb je gelijk een ful alu wagen.

6. denizz

denizz Guest

7. joester

joester

Lid geworden:
    12 mei 2007
    Van die twee zou ik voor de onderste gaan.

8. denizz

denizz Guest

en die oonderste vanwege allu wat erop zit

9. R081N

R081N

Lid geworden:
    19 mei 2010
    Ik denk het wel ;) die ene wagen is bijna of is hellemaal standaart.

die andere wagen zit al andere uitlaat op allu onderdelen, beschermhoesjes veren en strakstarter, enz.

10. Predator-X

Predator-X

Lid geworden:
    8 jun 2010
    Ik raad dit ten sterkste af aangezien ik al meerdere onplezierige ervaringen heb met deze verkoper !!!
    Als je echt rotzooi wilt rijden dan moet je hier een bigscale aanschaffen.

11. denizz

denizz Guest

dat vind ik erg jammer te horen want ik vind het een hele mooie baja allu nieuwe uitlaat enz enz

12. Predator-X

Predator-X

Lid geworden:
    8 jun 2010
    Dat snap ik ,ik ben er ook ingetrapt (leuke baja voor weinig) maar je hebt ook echt weinig of je moet van ellende houden dan krijg je genoeg ;)
    Eerste keer dat ik daar kwam voor een leuk uitziende baja bleek de voetpakking lek te zijn (de bellen kwamen tussen cilinder en blok vandaan ) maar dat kon geen last volgens de verkoper ,bouten nagenoeg allemaal dolgedraaid en een uitlaat die er maar een beetje los aan bungelde dus maar van koop afgezien.
    2e keer ik weer heen (voor mijn broertje)voor een andere baja (weer een leuk prijsje) maar je raad het natuurlijk al.:mad:
    Ik moest zelf een accupack en batterijen voor de zender meenemen want deze had hij niet.
    Batterijen in de zender en waarempel hij deed het (dat was al iets) en vervolgens accupack in de auto ,servo´s reageerden en uiteraard niet starten willen .
    Na veel gekloot dat ding toch aan de praat gekregen en prompt scheid de hele electronica er mee uit (lege accu volgens de verkoper), ik even gebeld met broeders dat ik er niet veel vertrouwen in had maar hij wou ´m toch hebben.
    Ik dat ding mee naar huis en thuis ander accupack erin en natuurlijk helemaal nergens op reageren.
    Andere ontvanger en zender geprobeerd en weer niks ,toen maar servo´s aan de tester gehangen en ook niks "conclusie servo´s naar de knoppen".
    Ik dat ding maar weer teruggebracht (geld terug gekregen)en bedankt voor de onnodige wereldreis :mad:

13. R081N

R081N

Lid geworden:
    19 mei 2010
    Misschien beter dat Predator-X het nu zegt dan dat je als beginner een grote mis koop doet ;)

14. peter farla

peter farla

Lid geworden:
    28 jun 2009
    Ja en het gaat het wel om een originele.(dat kun je van een plaatje af niet zien)
    Als je zo onzeker ben! zou ik voor nieuw kiezen.

15. peter farla

peter farla

Lid geworden:
    28 jun 2009
    Predator-x is het een bedrijf want ze bieden vrijveel aan .
    Ook bieden ze op alle bigscale.

16. soro

soro

Lid geworden:
    15 jun 2010
    Kobus

Je kunt hem volgens mij gewoon via de AUS site bestellen ze zeggen ook dat hij binnenkort in het euro warehouse ( zo juist email ontvangen van HK ) :D dus wachten maar

17. denizz

denizz Guest

een niewe is zo duur er moet er vast een goede te krigjen zijn rond de 800 euro ik be al overal aan het zoeken mischien een rovan maar dat weet ik dan ook weer niet

18. soro

soro

Lid geworden:
    15 jun 2010
    Predator X

Bedankt voor het delen van deze ervaring
    ( had zelf ook interesse voor de Baja die aangeboden werd ):(

19. kobus

kobus

Lid geworden:
    3 mrt 2007
    Als jij het nou probeert , hoor ik het wel :D

Ga er maar vanuit dat als ie in het DE warehouse is , er dan ook een andere prijs op staat :(

Welkom in de mooie maar toch niet zo heel goedkope wereld van de bigscale ;) :D

20. denizz

denizz Guest

waar in nederland kan ik een nieuwe baja van ong 800 euro halen?

Deel Deze Pagina