Balanceer adapter plaatje...

Hallo Modelbouwvrinden!

Weet iemand waar ik dit :

rqy8sh.jpg

kan kopen in de buurt?:confused:

ipv 2 a 3 weken wachten op de post vanuit HK :rolleyes:

De mijne is namelijk net (gedeeltelijk) opgegeten door de hond:(

Hobbyking duurt geen 2-3 weken, voor zoiets licht duurt het nog geen week, ik had net geen 500 gram--> 26 oktober heeft het Hong Kong verlaten en 29 oktober bij mij in de bus.
En ik geef je 1 raad, zorg dat je hond nooit aan je modelbouwspullen raakt. Leg het in een hobbykamer, in dozen, kisten, noem maar op...

Grtz
Jonas

Hobbyking duurt geen 2-3 weken, voor zoiets licht duurt het nog geen week, ik had net geen 500 gram--> 26 oktober heeft het Hong Kong verlaten en 29 oktober bij mij in de bus.
En ik geef je 1 raad, zorg dat je hond nooit aan je modelbouwspullen raakt. Leg het in een hobbykamer, in dozen, kisten, noem maar op...

Grtz
Jonas

Thanx voor de tip, maar ik zou graag dit weekend (als het mogelijk is) nog zo een plaatje willen...
Ik bestel wekelijks bij HK, en de ene keer is het er snel de andere keer niet, dus daar wil ik nu liever niet op gokken...

Laatst bewerkt:
Is zon plaatje los te verkrijgen dan?
Ik heb er 1 stuk door verkeerd aansluiten/kostsluiting.

Plaatjes ziijn bij zo'n beetje iedere modelbouwwinkel te verkrijgen...
Ze zijn geloof ik van graupner en kosten iets van 5-7 euro.

is het nu wel of niet los te verkrijgen, ik heb het ook opgestookt helaas. ik heb het niet kunnen vinden op de HC site.

wie heeft de link?

Ze zijn zeker los te krijgen. Zoek maar eens op ebay naar icharger.
Kosten iets van 9 euro in duitsland. Echter is de JST-XH aansluiting weer slecht te vinden.
Je zou eens wat hobbyzaken kunnen bellen. Moet je alleen even aangeven welke soort je nodig hebt en met welke aansluitingen.

Deze boardjes zijn gemaakt om meerdere 2, 3, 4 of 5S packs tegelijk te laden.
Als je dat nodig hebt, zal het lastiger worden er 1 in nederland te vinden.
Voor 1 enkele accu zijn ze zeker verkrijgbaar.

Laatst bewerkt:
Back