Banden kapot ?

Ik heb laatst een kyosho inferno gekocht

daar zitten mooie nieuwe wegbanden op
maar het lijkt wel alsof die banden in de nitro hebben gestaan
plakken als een gek en geven behoorlijk af
lijkt alsof ze een beetje aan het oplossen zijn

iemand een idee hoe ik dit eraf krijg

heb al remmenreiniger geprobeerd
zeep ,warmwaterbad

???

grt jarno

daar zou ik niet moeilijk over doen.
gewoon de banden er afsnijden en weg er mee.
de velgjes zou je kunnen proberen om zuiver te maken en er dan nieuwe bandjes opleggen

gwn zo laten,,
mss plakke zo nog beter op de baan!
zal ook wss afslijten

prettige feestdagen

Laatst bewerkt:
je kan de banden met de velgjes in een kom doen met kokend water 15min laten borrelen, komt het plakspul los nadien kan je de banden makkelijk losmaken van de velgjes

tip: doe van de Gele huishoudhandschoenen aan anders brandt je je vingers bij het demonteren van de bandjes

als de bandjes nog goed zijn terug demonteren en verlijmen, anders nieuwe erop

Gewoon mee gaan rijden, gaat er vanzelf wel af.. en trouwens, mocht het niet bevallen, heb je bij conrad voor 40 euro een setje rondom, daarvoor ga ik dus NIET gevaarlijk doen met kokend water en volgezogen inlays van 100+graden....

nee, dat is niks, want het gaat hier om een 1:8 Buggy, en daar gaan die bandjes dus niet op passen ;)

nee, dat is niks, want het gaat hier om een 1:8 Buggy, en daar gaan die bandjes dus niet op passen ;)

Oh sorry , had niet door dat een inferno een buggy was XD .

ff offtopic dan : zijn die bandjes wel goed voor een 1:10e baan autotje ?

trlk maar dan wel in droog weer
het zijn net sliks

Ja , maar omdat ze zo goedkoop zijn vroeg ik me af of dit dan geen héél slechte banden zouden zijn .

Anders zou ik ze graag bestellen als reserve-banden .
Bij m'n lokale modelbouwwinkel zijn zi'n 4 slicks veel duurder .

Grote vriend, hij heeft toch GEEN 1:10, dan passen deze bandjes niet onder zijn inferno.
Neem tenminste aan dat dat bericht gericht was op de Topic Starter

Was al op gereageerd dat het niet om een 1:10 ging, en hij had er al antwoord op gegeven ook.. dus waar deze reactie goed voor is?

@ de vraagsteller, voor die 15 euri kan je je geen buil vallen, dus setje bestellen, proberen, is het niks, lekker oprijden, is het wel wat, bestel je er nog een paar...

Ja , maar omdat ze zo goedkoop zijn vroeg ik me af of dit dan geen héél slechte banden zouden zijn .

Anders zou ik ze graag bestellen als reserve-banden .
Bij m'n lokale modelbouwwinkel zijn zi'n 4 slicks veel duurder .

de vorige eigenaar mss miskocht ofso?
en als de banden slecht zijn.
heb je al trg een set velgjes:)

Was al op gereageerd dat het niet om een 1:10 ging, en hij had er al antwoord op gegeven ook.. dus waar deze reactie goed voor is?

@ de vraagsteller, voor die 15 euri kan je je geen buil vallen, dus setje bestellen, proberen, is het niks, lekker oprijden, is het wel wat, bestel je er nog een paar...

Ups mij fout .. :rolleyes:

Back