Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om te zien dat een bouwdraadje na zo lange tijd weer opgepakt wordt.
Ziet er goed uit, welk kleurtje gaat hij krijgen?
Leuke thread inderdaad!
Zou ik hier misschien een paar vraagjes kunnen stellen aan Leo? Ik ben namelijk van plan een elektrische rolstoel chassis radiobestuurbaar te maken, en iemand met battlerobot expertise zou me wel wat raad kunnen geven denk ik.
Ik zal ze alvast stellen, antwoord maar als jullie tijd of zin hebben.
- De rolstoel wordt aangedreven door 2 motors van elk 24V en 15,5A (continuous denk ik). Wat zou dan de ampererating van mijn controller moeten zijn ivm met stall current enzo (ligt toch veel hoger, maar hoeveel hoger?)
- Wat zijn goede en betaalbare (budget 400 euro max voor de 2 motoren dus voor 2 controllers of voor 1 dual controller) speedcontrollers voor zulke motoren? Ik zou graag zowel de mogelijkheid hebben om de robot aan te sturen door gewoon een RC receiver als input te gebruiken, en later ook experimenteren met meer autonome robots/wifi robots en dus TTL serial of microcontroller/pc input.
Ik heb al heelwat gezocht op internet en degene die ik vind hebben telkens weer een ander nadeel: Vantec (teveel soortenen hun klantendienst antwoordt niet), 4QD (naar het schijnt moeilijk te bedienen), Sidewinder (alleen rc aansturing, geen microcontroller of ttl serial), Ampflow (zeer veel snufjes maar zeer duur),...