beginnen met pylon racen

Even nog een vraag over de rol roeren. Is het de bedoeling dat deze aan de bovenzijde aansluiten en de scharnieren bovenin zitten en enkel aan de onderzijde afvlakken voor de onderuitslag of zitten de scharnieren in het midden mnet aan boven en onderzijde afvlakkingen om de uitslagen te kunnen maken?

Dat mag je helemaal zelf kiezen. Ik koos eerst voor scharnieren bovenaan, omdat ik voor elk roer een eigen servo in de vleugel had. De arm van de roerhoorn wordt op die manier langer, en je hebt maar weinig uitslag nodig. Bij mijn nieuwe kist bouw ik 1 centrale servo in de vleugel, met stangetjes door de vleugel naar de roeren. Dan is het scharnierpunt in het midden van de dikte makkelijker.

Hugo

Dat bedoelde ik niet. Het is meer eigen ervaring. Tegenwoordig ga ik pas een beetje afwerken na de eerste vlucht omdat er dan vaak nog wel iets misgaat of er alsnog iets gewijzigd moet worden.

Emanuel, ik heb dit niet. Ik heb dit gevraagd omdat ik dacht dat dit logo al bij de E2K vliegers in gebruik was. Dus helaas. Ik kan het wel scannen en mailen.

Oh, je bedoelt het logo. Dat heb ik al gedigitaliseerd in een vectorbestand. Als je me vertelt hoe hoog het moet worden, mail ik Emanuel wel een file om te snijden.

Hugo

Hoi Hugo, ik denk dat een hoogte van circa 13 cm goed is. Bvd gr. Gijsbert. Ps. In neem aan dat jullie deze toch ook op de vliegtuigen hebben verwerkt.

Ik kan voor alle E2K vliegers wat logo's snijden in diverse kleuren en die bij de jaarvergadering of eerste wedstrijd meebrengen. Opsturen kan ook met risico op kreukels.

Ik heb veen gekenen en kan de logo's snijden voor € 2,- per stuk in strijkfolie. Ik heb veel kleuren op voorraad, dus laat maar even weten wat je nodig hebt per mail:
emanuel punt stassar apestaartje gmail punt com ;-)

Back