beginner nitro

Ik denk toch wel dat je zelf moet weten dat 150 euro ondoenbaar is,je zegt dat je bigscale rijd dus moet je toch ook wel grotere bedragen gewoon zijn :confused:

inderdaad een carson,ansman of maverick dat vind je wel maar na een jaartje rijden ben je evengoed 500 euro kwijt aan spare en option parts

hpi of kyosho rtr is toch het minste wat je moet hebben wil je zonder al te veel problemen rondrijden.

hallo,

ik zou van iemand een gs racing storm evolution kunnen kopen met alles erbij( rotorstarter, tankfles, gloei, laders, zender )
dit voor de prijs van 100€.
er moet wel nog een ander koppelingstandwiel op.
wat denken jullie ervan?

robin

Of je neemt een reely buggy van conrad, prima ding incl nitro motor 3,5 cc RTR. Oh en ook tegen een stootje..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit wel een beetje gek hoor, sorry daarvoor maar de TS rijdt bigscale wat ongeveer de duurste auto's zijn, de TS heeft een Baja (zo'n ding kost over de €1000 om raceklaar te hebben). En dan trekt de TS hier maar €150 voor uit wetende dat een 1/8 truggy (een wedstrijdtruggy) minstens €500 kost en dan is die nog niet raceklaar.

Wat ik zou zeggen: de bigscale spullen in de verkoop zetten en van het geld een goede wedstrijdtruggy of buggy kopen.

Beetje vreemd hoor zeggen dat er iets verkocht moet worden om geld vrij te maken terwijl er budget is. Het budget is vrij krap maar moet toch echt te doen zijn.
Over racen is niet gesproken dus race klaar.
150euro moet mogelijk zijn echter is het voor dit geld vaak een probleemauto die wordt weggedaan. met de opmerking "Motor moet ff afgesteld worden maar is voor een kenner 2 tellen werk" Je kunt geluk hebben heb wel eens zo'n auto gekocht en dit was werkelijk 2 tellen. helaas komt het vaker voor dat de meuk versleten is en niet meer is af te stellen. laat een 2e handsje altijd rijden neem geen genoegen met de accu is even leeg of ik kan geen herrie maken voor de buren.
als je een 2e hands koopt zorg dan dat je zeker weet dat er onderdelen zijn. een iets duurdere auto met goedkope onderdelen is vaak beter dan een goedkope auto met dure of geen onderdelen. het lijstje van savage.25pico is een goede start.
2e hands is niet altijd goedkoper dan nieuw. ik kocht zelf een raptor 50 helie nieuw goedkoper dan 2e hands werd aangeboden.

Ik ben het met de rest eens... in de onderschrift zie ik een HPI Baja en een FG Marder, bij elkaar een kleine 2000 euro aan RTR auto's. TS weet wat het kost in aanschaf en rijdend te houden en moet hij niet met onmogelijk laag budget van 150 euro aan komen.

Effe zoeken en je kunt een HPI Trphy voor 290, een Kyosho Inferno Neo voor 250, een LRP Rebel voor 220 of zoals eerder opgemerkt bij de Conrad een Reely Rex-x vinden. Nog steeds geen auto binnen je 150 euro budget maar wel dichtbij.

Er word gezegt dat de ts niet direct wil racen. Dan neem ik aan dat je toch wel een auto wilt waarmee je na een jaartje ofzo wilt racen...

Dan is 150,- gewoon niet genoeg.......

Heeeeeeeel misschien dat je daar een MBX5 (of vergelijkbare) roller voor op de kop weet te tikken , maar zelfs die kans schat ik klein in.

Back