beginner nitro

Dan kan je beter misschien voor een inferno gaan die al genoemt werd door Roelof. Wat ik zo hoor is dat wel een beetje een racer. Die andere denk ik ook wel maar van de inferno had ik op een andere forum gelezen

als je wilt racen moet je goed kopen en niet goedkoop. maak dan echt budget.
150 kun je leuk speelgoed kopen maar niet veel meer.

een 2e hands is misschien ook een leuke optie. eind van het seizoen worden er veel te koop gezet. als je een nieuwe koopt zit je rond de 1000. je moet daar een beetje vanuit gaan

Een Lrp s8-tx is zeker geen verkeerde keuze. Ze kunnen behoorlijk wat mishandeling hebben. (ik heb de buggy)
Als je er geld voor hebt, dan zou ik als ik jou was, toch eens kijken naar een lrp.28 . Een force is leuk (en loopt heel makkelijk), maar een lrp heeft net even wat meer power.

Ik zou voor een .21 gaan. er zijn veel goeie te vinden die meer dan genoeg power hebben voor een truggy, maar toch een stuk zuiniger met je brandstof omgaan.
met een .28 ben je naar mijn idee altijd overpowered en zul je al snel met grote clutchbells moeten gaan compenseren om nog een beetje fatsoenlijk te rijden.

goede truggymotoren voor een goede prijs zijn bijvoorbeeld de alpha f850, a852, s852, a352. werks B5.
Over deze motoren is ook veel geschreven hier op het forum en er zijn een hoop mensen die ermee rijden dus je kunt vrij makkelijk tips en advies krijgen.
verder de novarossi p5, arrow gtr, OS max en er zijn nog veel meer voordelige maar snelle motoren te vinden. (200-300 euro)

Als je wat meer budget hebt kun je kijken naar de novarossi bonito, lrp zr .21 of natuurlijk een OS speed of picco boost ;)

De motoren die ik nu genoemd heb worden allemaal gebruikt bij wedstrijden en zijn zeker van goede kwaliteit.
Een force motor is inderdaad goedkoop. maar je krijgt waar je voor betaald.

Succes met je keus

je kunt een account maken op photobucket.com.
Als je dan foto's upload kun je direkt de links zien die je moet kopieren om in het forum te plakken

Back