Beginners opgelet: Roto- en trekstartklasse op de Mach.

Nou het had bij mij wel wat beter gekunt vind ik zelf.. dus de volgende keer nog even een stapje beter :P

Het "lullige" van de speedtrap is wel, dat er nu geen smoesjes meer zijn, of overdreven verwachtingen over de snelheid van je auto....
70, is het hardst wat er is gereden...... :mrgreen:

Sorry, je hebt gelijk.....
ik heb ook nog 75 en 80 gezien, maar de meeste zitten toch onder de 70....

Maar is verder niet zo belangrijk, je hebt nu wel een goede indicatie van de snelheid van je auto.....

Volgens mij heb ik die van mij nu ook gevonden.
Snelste ronde 19,2 seconde 8O , dat is m'n persoonlijk record :D :D

gr,
peter

23 Juli mannen, dan mogen jullie de baan weer bestormen, ik kan me voorstellen dat het weer jeukt, maar nog eventjes wachten......

Peter, dan kun je kijken of je je ronde record van 19.2 scherper kunt zetten...... :wink:

Helaas ben ik volgende week niet van de partij. Familie verplichtingen en zo..
Misschien dat ik wel even een uurtje kom kijken...

Enne, die 19,2 heb ik nog niet kunnen verbeteren, zelfs niet met m'n R40 met ZX-12 motor die toch een stuk sneller is dan m'n MSX-3. M'n ronde tijden met de R40 ligt tussen de 21 en 22. Dus waar dat aan ligt :?:
Zal de leeftijd wel zijn :cry:

Ik heb me maar weer ingeschreven. heb wel gezien dat er niet erg veel inschrijvingen zijn voor alle klasse, ik ben de eerste trekstarter :? .

Gr Gideon.

het is altijd lachuh met (om) die trekstarters :D :D . Hoop inderdaad dat er nog mensen zich aanmelden.

Ik zie nog maar 2 trekkers op de inschrijflijst!!!
Waar blijft de rest nou??

Misschien op vakantie?? terugkomen jullie :lol: . eerst de belangrijke zaken afwikkelen 8) .

gaat de race wel door met 3 rijders? of worden er meer mensen verwacht

Gewoon komen, dan zien we het wel. Anders doen we gewooon met de 1:10 200 mm klasse mee :lol: als rijdende obstakel :P .

En als er niet meer komen dan 3, dan zit je in iedergeval in de top 3 van de klasse.

Back