Gesponsord topic Belangstelling voor Fokker G1

Wat een mooie dame :D

Ja, en ze kan nog vliegtuigen bouwen ook

Wie weet wat de toekomst haar nog brengt. Deze dame stond ooit ook in de assembly line.

Most-Expensive-Hollywood-Memorabilia-Auctions-2.jpg


njprop.jpg


http://en.wikipedia.org/wiki/Radioplane_OQ-2
 
Het is meer van wat wil jij erin......Zoals gezegd , de thuiskomers zijn fixed , en zitten in de bouwdoos. Verder druk bezig met ontwikkeling van een maatstuk , gebaseerd op een bestaand ontwerp , geheel metaal , met electrische remmen in de wielnaven......



full


full


Dit ontwerp is bestaand en we bereiden een aanbouwstuk voor , gebaseerd op het G1 origineel...

full


Detail electrische remmen.....echt rubberen banden, met profiel, geen schuim. En gewicht kunnen we genoeg hebben.


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Burp ...Plaatjes samenvoegen

Hallo Burp,

Zou je mij een pb willen sturen met daarin de uitleg over hoe ik de plaatjes bij elkaar kan zetten ? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,
Hans JAPM Witjes
 
Hans, je doet gewoon [enter]
[enter]
plaatje invoegen [enter]
[enter]
nog een plaatje invoegen [enter]
[enter]
enzovoort.
 
Het ziet er allemaal erg intresant uit Hans ;)

ik heb enkele vragen over het project :

- De foto's zoals we die nu zien , is dat het prototype ?

- Hoeveel prototypen zijn er gefabriceerd ?

- Op de foto's lijkt het alsof de productie van een complete serie al is begonnen , wat als er dalijk uit test vluchten blijkt dat er nog iets moet worden aangepast ?

- Waneer zijn de de test vluchten met zowel electro als brandtstof aandrijving gepland ?

- Ik zie dat er gebruikt word gemaakt van een laser snijder , het gebruikte hout is dat berkentriplex ?

- Wat is het gepland totaal vlieggewicht voor zowel de electro als brandstof versie ?

- Als dit project aanslaat wat zijn je vervolg plannen ? een electrische uiver lijkt me prachtig maar dan wel superlichtgewicht voor een mooie schaal vliegbeeld. Het lijkt me leuk eens iets te tekenen voor een dergelijk project ;)


Mvg,

Bart

t6377723-160-thumb-Do24K%20%2813%29.jpg
t6377762-145-thumb-Do24K%20%2852%29.jpg
t6377764-113-thumb-Do24K%20%2854%29.jpg
t6377759-61-thumb-Do24K%20%2849%29.jpg
 
@ Bart

Het ziet er allemaal erg intresant uit Hans

ik heb enkele vragen over het project :

- De foto's zoals we die nu zien , is dat het prototype ?

- Hoeveel prototypen zijn er gefabriceerd ?

- Op de foto's lijkt het alsof de productie van een complete serie al is begonnen , wat als er dalijk uit test vluchten blijkt dat er nog iets moet worden aangepast ?

- Waneer zijn de de test vluchten met zowel electro als brandtstof aandrijving gepland ?

- Ik zie dat er gebruikt word gemaakt van een laser snijder , het gebruikte hout is dat berkentriplex ?

- Wat is het gepland totaal vlieggewicht voor zowel de electro als brandstof versie ?

- Als dit project aanslaat wat zijn je vervolg plannen ? een electrische uiver lijkt me prachtig maar dan wel superlichtgewicht voor een mooie schaal vliegbeeld. Het lijkt me leuk eens iets te tekenen voor een dergelijk project


Mvg,


3 prototypes. Waarvan er nu twee in holland zijn.
Degene in de fotosessie hierboven is in de fabriek.

Daar wordt van alles getest.

Het is een beetje nederlands om " te wachten op "...of "te wachten tot "...
en vooral "kijken wat er gebeurt" daar zijn we heel goed in geworden de laatste jaren...

Een chinees "Doet" in plaats van wachten. Ze worden gek van wachten.
Onze fabrieksrelatie bouwt 10.000 vliegtuigen per jaar, voor diverse bekende merken.
En zetten voornamelijk in op eenvoud. Daar zit hun kracht. Die vliegtuigen , die vliegen allemaal

Uitbesteden is ons vakgebied, en we weten met we van doen hebben.
Ja , er wordt deze week getest. In nederland. Velen van ons vragen zich af van als het nou....

Uiteraard is dit gedekt. ik snap de onthutsing ook wel hoor.

- Berkentriplex, ja, uit eigen sources.

- tekening maken ? mmmm wel heel mooi hoor ,
maar een chinees doet het in zijn broek bij het zien van jouw tekeningen...
Veel te complex ....kunnen ze niks mee.

Wat een overweging zou kunnen zijn , is het snijwerk uit te besteden.
Van zo een complex model maken we ook wel een kleiner aantal.

Met vriendelijke groeten,
Hans JAPM Witjes
Dutch Authentics Limited
 
Bedankt voor je uitgebreide reactie Hans.

Ik ben zéér benieuwd naar de testresultaten.

Mvg,

Bart
 
Laatst bewerkt:
Zo , vanaf nu is dit draadje "een sponsor draadje "
Mooi dat het zo kan !

Mvr gr , Hans Witjes
 
nee nog niet.

Ben nog niet terug, vanaf volgende week maandag weer in nederland.

De productie is op het afwerken en lakken na vrijwel afgerond.
Het eerste sample toestel is zo goed als gereed voor testvlucht(en).
er moet een beetje beter weer komen , begreep ik van de testpiloot...

Maar goed, hier in China begint de Nieuwjaars vakantie , deze duurt tot 15 February.
Daarna wordt er verscheept, en gaan er 50 stuks op transport.
Aankomst verwacht in Nederland : eind Maart.
Net mooi voor het vliegseizoen.

Hieronder volgen nog wat foto's van de serieproductie :
full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full


"ruw" voorbewerkt...

full


Krijgen uiteindelijk hun juiste vorm...
Na arbeidsintensief werk..

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eind maart?
Ik vind het allemaal best
Zolang de mijne ook bij bij die 50 zit!
Heb je de retracts dan ook al klaar?
En eventueel cockpit?

Gr Frank
 
Hoi Vinze

Erg vervelend, maar ik mag het niet noemen.
Je kunt het beste je modelbouwwinkel even raadplegen.
Die kunnen ook uitleveren tzt.

Hopelijk komt dat goed ? Je kunt ook even rondvragen misschien , ik bedenk maar even;-)

Mvr rg Hans Witjes.
 
Back
Top