@ Bart
Het ziet er allemaal erg intresant uit Hans
ik heb enkele vragen over het project :
- De foto's zoals we die nu zien , is dat het prototype ?
- Hoeveel prototypen zijn er gefabriceerd ?
- Op de foto's lijkt het alsof de productie van een complete serie al is begonnen , wat als er dalijk uit test vluchten blijkt dat er nog iets moet worden aangepast ?
- Waneer zijn de de test vluchten met zowel electro als brandtstof aandrijving gepland ?
- Ik zie dat er gebruikt word gemaakt van een laser snijder , het gebruikte hout is dat berkentriplex ?
- Wat is het gepland totaal vlieggewicht voor zowel de electro als brandstof versie ?
- Als dit project aanslaat wat zijn je vervolg plannen ? een electrische uiver lijkt me prachtig maar dan wel superlichtgewicht voor een mooie schaal vliegbeeld. Het lijkt me leuk eens iets te tekenen voor een dergelijk project
Mvg,
3 prototypes. Waarvan er nu twee in holland zijn.
Degene in de fotosessie hierboven is in de fabriek.
Daar wordt van alles getest.
Het is een beetje nederlands om " te wachten op "...of "te wachten tot "...
en vooral "kijken wat er gebeurt" daar zijn we heel goed in geworden de laatste jaren...
Een chinees "Doet" in plaats van wachten. Ze worden gek van wachten.
Onze fabrieksrelatie bouwt 10.000 vliegtuigen per jaar, voor diverse bekende merken.
En zetten voornamelijk in op eenvoud. Daar zit hun kracht. Die vliegtuigen , die vliegen allemaal
Uitbesteden is ons vakgebied, en we weten met we van doen hebben.
Ja , er wordt deze week getest. In nederland. Velen van ons vragen zich af van als het nou....
Uiteraard is dit gedekt. ik snap de onthutsing ook wel hoor.
- Berkentriplex, ja, uit eigen sources.
- tekening maken ? mmmm wel heel mooi hoor ,
maar een chinees doet het in zijn broek bij het zien van jouw tekeningen...
Veel te complex ....kunnen ze niks mee.
Wat een overweging zou kunnen zijn , is het snijwerk uit te besteden.
Van zo een complex model maken we ook wel een kleiner aantal.
Met vriendelijke groeten,
Hans JAPM Witjes
Dutch Authentics Limited