Nee hoor, dat is zeker de conclusie niet, dat er (momenteel) niemand keiharde meetresultaten kan overleggen wil nog niet zeggen dat jij dan maar gelijk hebt bij gebreke aan tegenbewijs :wink: Grt.
Ik zou Corrien toch als autoriteit op dit gebied willen aanmerken.. en die geeft aan dat de door jullie genoemde stromen nooit gehaald worden. Daarnaast geeft fabrikant Futaba aan dat je de zware, sterke servo's gewoon op je ontvanger kunt aansluiten. Wederom een autoriteit. Als laatste heb ik hier een tabel met meetwaarden voor diverse servo's gepost, waaronder ook zware, waaruit blijkt dat ze die stromen niet halen. Ik denk toch dat ik voor 'mijn zaak' meer ondersteuning heb dan jullie voor 'jullie zaak'.. Maar goed, strikt genomen heb je wel gelijk, ik chargeerde dan ook in reactie op JVDO's overdrijving
Hezic, het doet er niet meer toe wat jij zegt. Ed heeft zijn conclusie genomen na alles wat er geschreven is en het lijkt me duidelijk welke richting hij wil volgen. De veiligste. Peter
3w_flyer: Ed heeft inderdaad een keuze gemaakt en daar is hij vrij in. Dat is echter geenszins een bewijs dat dat de veiligste keuze is. Daarvoor heb noch jij, noch Alexzzz, ook maar enige vorm van onderbouwing kunnen geven.