BIGGS@Nijverdal

Afgelopen weekend had het laatste Biggs event van 2010 plaats. De zaterdag was heel druk bezocht en het weer was prima! Het veld in Nijverdal is prachtig. Ruim, en mooi vlak...Prachtige kisten voorbij zien komen en zelf ook heerlijk gevlogen. Een K2 met zeker 7 meter span, Ventus met 7,5 m van Gerold Werner die een prachtige show gaf. Tjakko die ongeveer 300 sleepstarts maakte met zijn Pilatus Porter. Een electro sleper die een 4m fox zonder problemen op hoogte bracht etc etc....
Een impressie zie je op:

biggs nijverdal 2010 - a set on Flickr

O ja! ook de Austria Elefant van Fotor was er...
prachtige kist

Laatst bewerkt:
Nou, hier ook mijn filmpje maar even bij plaatsen. Full screen bekijken en geluid maximaal!

Erik, dank voor je compliment, maar ik vond ook dat er zeer veel mooie kisten waren. De mooiste heb je zelf al genoemd. Ik heb genoten.

Laatst bewerkt door een moderator:
whaa weer die malibu.

jammer van het weer zondag, ben rond 1 uur naar huis gegaan,, helaas niet gevlogen
volgende keer meer geluk

(iemand nog een fles malibu gevonden?)

Nou niet echt gevonden ....maar toen we het terrein afreden stak d'r wel eentje over..maarja gezien de snelheid waar mee dit ging zal die wel bijna
leeg zijn geweest ....ben d'r ook maar niet achterheen gegaan na al dat bier...heb overgens wel de coordinaten nog doorgegeven na het amber allert......zal nu wel weer onder z'n lotgenoten zijn.:robot::bye:

@ was weer reuze Twents gezellig.... applaus voor Nijverdal & co.

Leek mij echt een dag voor een Gyro op de rolroeren.:banana:

Harry[/QUOTE]

Harry toch, sinds wanneer vlieg jij met een gyro in je zwevers???

PS: iemand nog interesse in een fles malibu??:lol:

Adrie

@(Harry toch, sinds wanneer vlieg jij met een gyro in je zwevers???)

Hallo die Arie. (nog ff en de halve F3J wereld zit bij BIGGS, Henk, Egbert, Arnout, jij en ik zal er nog wel een paar zij vergeten.)

Ooit in Spanje op ons veld gevlogen?, vraag maar eens aan Richard.
Maar dan alleen als de wind zwaar 'cross' staat en 'bumpy'.

Un Saludo

Harry

Laatst bewerkt:
Back