Indoorvlieger
Forum veteraan
Dat gaat er steeds meer op lijken, goed bezig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Greenpeace, alle kleuren van de regenboog ...? O nee, dat was de Elbe ...
En de derde Zwarte Zee, jawel, die is in het grijs geweest tijdens de oorlogsjaren.
Nee hoor, na de overweging om totaal voor blank gelakt te gaan toch het besluit genomen voor de nieuwbouwkleuren van zowel de Zwarte - als de Witte Zee. alleen de groene waterlijn laat ik achterwege, gewoonweg omdat ik dat niet zo heel erg mooi vind staan.
Een ander punt; de zonnetent rondom het stuurhuis. Op de tekeningen staan deze, ook in het boek 'Vier Zwarte Zeeën', soms zie je een model voorbij komen met het frame. Maar ik kan mij geen foto's herinneren van de Zwarte- of Witte Zee in werkelijkheid met dat frame, alleen bij de nieuwbouw, nog in de menie. Toch wil ik dat nog wel aanbrengen; het is zo karakteristiek!
ja hoor eens,je maakt een model goed,of je doet t niet he haha
Je hebt een mooi model van de Zwarte Zee gemaakt, ik heb op dat schip gevaren,maar als ik me niet vergis( het is al een halve eeuw geleden) had de Zwarte zee houten dekken, zeker het sloepen dek, en een deel van het werkdek, of het nu helemaal was, weet ik niet meer, het kan zijn dat na de machine kamer kap het dek van staal was. Ik hoop je met deze mededeling wat geholpen te hebben.
Wow! Hoe heb je die railing zo strak gekregen?? Ik hoop dat dat bij mij hetzelfde zal zijn. Grtn brecht
ziet er prachtig uit, waar koopt u die diesel module?
deze geluidsmodule is van robbe