Ik heb mij er vanmiddag ook eentje cadeau gedaan, na alle goede reacties hier en leuk voor de vakantie, ik heb er een in Pijnacker opgehaald en thuis gekomen dacht ik hem even te binden met mijn DX6I, dat wilde maar niet lukken dus uiteindelijk weer terug naar de winkel om hem te laten binden met mijn zender, daar ging het na velen pogingen uiteindelijk lukken, even in de winkel gevlogen en zo te zien ging als zoals het hoorde.
Dus blij naar huis dat ik hem zelf kon vliegen, thuis ging hij ook mooi recht naar boven , maar op een gegeven moment ging hij bij het stijgen met drie rotors omhoog, maar die rechts voor leek niet genoeg toeren te maken en de MQX sloeg over de kop en lag te spartelen op zijn rotors, sinds dien krijg ik hem de lucht niet meer in, heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
Het lijkt erop dat de MQX een slechte binding met de DX6I heeft, want op een gegeven moment wilde hij geen verbinding meer maken met de DX6i, na veel gehannes lukte dat uiteindelijk weer , maar rechtstandig de lucht in gaat niet meer.
Ik begrijp er niets van, wat ik mij achteraf wel realiseerde wat dat de doos waar hij uit kwam niet verzegelt was, maar ik zal tot maandag moeten wachten voor ik er mee terug kan naar de winkel zodat die er eens naar kunnen kijken.
Maar tips zijn altijd welkom.
Jan