BNK

Discussie in 'Electro auto's' gestart door vijf, 11 dec 2006.

1. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    met zo'n nieuwer model ga jij als beginner niet sneller zijn, je gaat enkel meer geld kwijt zijn :)

't is geen onroad hé :)

2. potloodslijper

potloodslijper

Lid geworden:
    28 aug 2005
    Nee het is mij absoluut niet te doen om de snelheid van het model, een topper met een 27T rijdt mij eraf als ik een 5,5T heb. Maar het is eerder voor de onderdelen, bv. Xray laat de onderdelenservice voor z'n iets oudere modellen snel wegvallen, vind ik echt jammer van het merk, en Tamiya blijft zorgen voor de service van 'oude' auto's.

3. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    maar we spreken hier niet over Xray hé :)

4. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Over welke X-ray heb je het dan bijvoorbeeld?

Dikke kans dat Xray binnenkort nog met een electro-offroad wagen komt, dan doen ze helemaal alles :D

5. potloodslijper

potloodslijper

Lid geworden:
    28 aug 2005
    Ik heb het dan zowat over FK'04 - FK'05 - T2, bv. bij Roal verdween de onderdelensupport wel snel nadat de nieuwe modellen kwamen.
    Btw: ik sta nu op de pre-order lijst voor een BJ4 WE, dan kan ik nog altijd beslissen he.

6. kriske

kriske

Lid geworden:
    6 sep 2005
    ik heb een bj4 en heb nog geen enkele cardan gebroken. alleen wat voor- en achterarmen.

kris

7. potloodslijper

potloodslijper

Lid geworden:
    28 aug 2005
    Ik ga ineens 2 sets voorarmen, 2 sets achterarmen, beide diffhuizen, under tray, front shocktower, slipper steel hardware kit en een extra vijzenset bestellen. Zijn dingen als een extra motor mount, CVD's en stuurblokken nodig? Ook vind ik de one-way nergens op de site...

8. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    Oneway kan je die van de Asso Nitro TC3 gebruiken. Die hebben ze niet in het assortiment zitten bij JConcepts.

Ze hebben wel een oneway setje voor op de cardanas.

9. wouter.z

wouter.z

Lid geworden:
    25 okt 2006

10. potloodslijper

potloodslijper

Lid geworden:
    28 aug 2005
    Dan laat ik dus de diffhuizen, de CVD's voor en achter bestel ik, en de ophanging voor dubbel. Ik heb ook gelezen (van Pasqual) dat de front shocktower soms een probleem is bij de BJ4, heb jij hem al gebroken of het gezien?
    Ik bestel liever meteen wat meer zodat ik tijdens een race niet uitval omdat er iets stuk is, en ik moet dan een tijd geen parts bestellen.

11. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    Ga ook is opzoek op het forum hier onder in de link:
    Staat ook genoeg info over wat er wel is kapot kan gaan.

www.rc10b4.com

12. kriske

kriske

Lid geworden:
    6 sep 2005
    ik zal u wat helpen zoeken.

de one-way aanrader http://www.jconcepts.net/shop/product_info.php/cPath/40/products_id/154

dit ook ; http://www.jconcepts.net/shop/product_info.php/cPath/23_26/products_id/200 of het moet nu in de auto zitten maar dat weet ik niet.

en voor en achter armen enz.

heb jij paypal?

13. potloodslijper

potloodslijper

Lid geworden:
    28 aug 2005
    Bedankt! Ja ik heb paypal, is dus geen probleem. Ik heb me intussen ook al aangemeld op het RC10-forum.

14. elvo

elvo

Lid geworden:
    5 apr 2005

Grappig. Een aantal jaren geleden heb ik ook met een accidentje met den tweewieler een titanium plaat en vijzen in 't sleutelbeen gekregen. Bij de check-up na 3 maand zei de dokter "Het goede nieuws is dat het aanéén staat. Het slechte nieuws is dat die ti plaat gebroken is".
    Ik heb die 2 stukken plaat nog altijd. En m'n sleutelbeen staat nu een beetje vierkantig ipv licht gebogen.

15. stefke

stefke

Lid geworden:
    10 apr 2007
    Da's Straf. Misschien was het Losi titanium. :lol:

Het gaat al beter, ik kan alleen mijne zender niet omhoog houden dus ik zal de zondag missen. Scheize :cry:

Deel Deze Pagina