MestKever heeft idd gewonnen, ik denk niet dat die van heel het weekend ook maar 1 minuscuul foutje heeft gemaakt. It's pretty much Top Secret. Persoonlijk heb ik geen problemen om foto's te laten zien, maar er zijn fabrikanten die er baat bij hebben als het zoveel mogelijk 'under wraps' blijft....
Ja die mestkar gaat wat beleven in arendonk, revenge! En cooper, ik wil evt wel hosting betalen, zoek eerst uit waar ge het goedkoopst kunt vinden, of de site die ge gemaakt hebt erop werkt (php-asp-...?) en hoeveel GB en traffic ge max kunt hebben. Laat dan weten wat het kost en dan zien we wel verder
Voor diegenen die de foto's bekijken: let vooral op de opschriften op de spoilers van de 2WD a finalisten.
ik ken zelf bitterweinig van website dingen ma die hosting komt ASAP in orde zal mijn websitebouwer eens vragen misschien kunnen we 'ne pot' aanmaken waar iedereen op't BNk nen euro ofzo in dropt
Mag ik opmerken dat de eerst Associated 5e was... Het was voor het eerst een wat andere A-finale dan de door Asso gedomineerde A-finales van de afgelopen jaren. Elvo, Arjan, Stefan en ikzelf zijn wat anders gaan rijden. Ook Bob is ten opzichte van vorig jaar terug naar Losi. Oftewel: van de A-finale dit jaar rijden 5 man met een andere auto dan waar ze vorig jaar mee reden op MVB... A-finale: 2x X-6 1x Hobby Elvo bak 3x Associated B4 4x Losi XXX-CR Met de pet rond voor een Euro is een goed plan! Gr, Mike
Mag ik wen nogmaals even opmerken dat zowel de X-6 als de Elvo-Hobby-Bak A.k.a. MS9600 beiden ZEER STERK op een B4 gebaseerd zijn. Mid-motor rules! Janus rijdt met de 2de X-6.
Ik heb trouwens na afloop nog eens met de X-6 van Steef gereden. Dat ding rijd echt als een grasmaaier :-( De wegligging is erg goed, maar als je het gas loslaat sta je achterste voren... Ik denk dat het vooral aan de bak van Stefan ligt want die van Arjan lijkt een stuk soepeler te lopen. Hap! Je lijkt wel een meisje joh! Die happen ook altijd... :lol: :lol: Toerwagen niks voor jou? Gr, Mike
met de pet (of 'pot' aka 'd'n anale') rondgaan lijkt me inderdaad een mooi plan webhosting: €12 oprichtkosten jaarlijks €11 voor de domeinnaam en maandelijks €4.9 voor 4gb webruimte en ongelimiteerde datatrafiek (thx pasqual voor de tip) als er dus elk BNK van die 35 man ieder een kleine bijdrage doet komen we er dik en heb ik geen sponsering nodig van een winkel. Al wacht ik nog even op de reactie van Roal (mcm reageerde niet dus die kunnen de *** op) mijn foto's ga ik vanavond selecteren en voorlopig op mijn eigen (zeer beperkte) webruimte zetten
Ga gewoon volgend bk 1 keer langs bij iedereen en dan hebt ge volgens mij me gemak 60+11+12=83 euro bij elkaar. Kunnen op die site ook filmkes?