bodemplaat DJI 550

Hoi, hallo

kan ik in het midden de bodemplaat wat gaatjes boren om een landingsgestel te monteren, ik ben bang voor kortsluiting.

En terecht!

De 2 kanten (boven en onderkant van de onderste palat)zijn idd de plekken waar de + en min loopt... Je kan als je goed kijkt wel zien tot waar ze lopen.

Gaten zouden wel kunnen maar maak ze niet vast met (geleidende) metalen,zoals alu rvs, etc boutjes,(gebruik kunststof boutjes maa rdas niet zo sterk) of voorzie ze van een isolatie ringetje aan iedee kant, welke bv ook vaak gebruikt word bij (eind) torren in to3 behuizing.
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/155141/Montageset-voor-TO3

Mijn advies monteer ze aan de buitenkant en kijk goed waar niets loopt.

...of tie-wraps gebruiken....hoef je ook niet te boren...

Indien je een camera zou willen bevestigen kun je er foam tussen klemmen (tussen onderbordje en onderstel) om trillingen tegen te gaan. De boel is dan ook altijd makkelijk te demonteren...

Succes!

gr. Rob

hoi bedankt.

aha dus het positieve circuit loopt over de bovenkant van de onderplaat en het negatieve circuit aan de onderkant.

hmmm beter helemaal niet gaan boren, het gaat om dit gestel.
makkelijk demonteren is idd ook wel handig

cameragimbal-s550-landingsgestel-main-jpg-605x605.jpg

Doe dan net wat ze op quadframe.com doen, met hun landingsgestellen voor de f450. 2 alu profieltjes en dan aan be buitenkant vastzetten

Ik gebruik dit spul (3M Dual lock fastner) Werkt geweldig! Geen kans dat het los komt ook bij ruwe landingen. In elke hoek een stuk van 3 cm is meer dan genoeg

MP-3551%5E52%20BLACK.jpg

Back