Het gaat mij niet om een voorbeeld alleen.
Ik denk dat ik best netjes een H ligger zou kunnen maken.
Maar als iemand mij helpt en zijn werkwijze werkt goed, wil ik die gewoon volgen zeker daar het mijn eerste dlg is en ik geen enkele ervaring heb met deze werkwijze.
Als ik zelf aan het prusten geslagen was had ik geprobeerd met de bovenfrees van dremel
er een groef in te frezen.
Dan aan 1 kant plat de ligger er in lijmen.
Dan stapsgewijs 1 mm kops balsa staand op de ligger lijmen.
Dan de bovenste ligger er in frezen en gelijk het kopse blasa netjes gelijk frezen.
Dan heb je een H ligger.
Maar als je me vraagt of het gewicht dan gelijk blijft vrees ik dat dat zwaarder zou worden.
Ik ga dus gewoon verder met de staande methode.
Misschien dat ik de tweede vleugel zo eens ga proberen, we hebben namelijk 2 vleugels boven elkaar gesneden.
Dan kunnen we het verschil zien.
Straks weer verder knutselen.
Ik denk dat ik best netjes een H ligger zou kunnen maken.
Maar als iemand mij helpt en zijn werkwijze werkt goed, wil ik die gewoon volgen zeker daar het mijn eerste dlg is en ik geen enkele ervaring heb met deze werkwijze.
Als ik zelf aan het prusten geslagen was had ik geprobeerd met de bovenfrees van dremel
er een groef in te frezen.
Dan aan 1 kant plat de ligger er in lijmen.
Dan stapsgewijs 1 mm kops balsa staand op de ligger lijmen.
Dan de bovenste ligger er in frezen en gelijk het kopse blasa netjes gelijk frezen.
Dan heb je een H ligger.
Maar als je me vraagt of het gewicht dan gelijk blijft vrees ik dat dat zwaarder zou worden.
Ik ga dus gewoon verder met de staande methode.
Misschien dat ik de tweede vleugel zo eens ga proberen, we hebben namelijk 2 vleugels boven elkaar gesneden.
Dan kunnen we het verschil zien.
Straks weer verder knutselen.