Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wpkees zei:hier een filmpje van het proef draaien van me turbine even kijken of alles goed is voor dat die het vliegtuig in gaat
[/media]
en alles was goed nu kan die over een maand me vliegtuig in
groetjes limme
mooi limme,lekker stevige vleugel,die van ons is inmiddels brandweer rood gespoten,door rene,zoals je wel gezien hebt.de staartbomen en stabilo volgen binnenkort,het gaat niet erg snel maar we zijn nogal druk met ons werk,vandaar.wpkees zei:hoi mensen hier een update van de thundertail
de vleugel is bedekt met 25gram glasmat en met elkaar verbonden en versterkt met 3lagen glasmat van 160gram met een breeten van 60,90,120mm
en devrolroeren er uit gezaagt en af gewerkt
even de eind spand 90graden schuuren
even af plakken tot waar het glasband mag komen
![]()
henkbraam zei:wpkees zei:hier een filmpje van het proef draaien van me turbine even kijken of alles goed is voor dat die het vliegtuig in gaat
[/media]
en alles was goed nu kan die over een maand me vliegtuig in
groetjes limme
turbine draaid netjes limme,dat gaat wel goedkomen,als je hem in de thundertail bouwd,gaat tie er als een speer vandoor,heb je aan 75% vermogen zat om rond te toeren,de bouw gaat bij ons rustig maar gestaag door,nog steeds geen rare dingen tegengekomen,waarschijnlijk wordt volgende week stabilo door rene in kleur gespoten,maar dat zie je dan wel gr,henk
Gerald Rutten zei:Gelijk maar een FOD schermpje gaan zoeken vanmiddag bij de blokker of zo...., dat was namelijk de reden dat de vorige beschadigd was na die neus retract collapse....hoopjes glasvezel en steentjes in de inlaat....fotootje:
![]()
Groetjes,
Gerald