Skip,
Probeer gewoon Hachette. Ze zaten bij deel 135 als ik het goed gezien heb. Dit boekje nabestellen.
LeoS,
Heb ik gedaan, maar helaas hebben niets meer.
Skip.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Skip,
Probeer gewoon Hachette. Ze zaten bij deel 135 als ik het goed gezien heb. Dit boekje nabestellen.
LeoS,
Heb ik gedaan, maar helaas hebben niets meer.
Skip.
Loop een heel eind achter, te druk met andere dingen, nadeel eigen huis en gezin.Hoeveel van de Bismarckbouwers zijn inmiddels klaar? Mij is bekend dat Danny, Bocdan en ondergetekende de eindstreep al een tijdje geleden hebben gehaald. Inmiddels moeten dat er meer zijn denk ik. Foto's?
niet meer aan beginnen, je wordt gewoon genaait, ik ben hier 3 jaar geleden aan begonnen 140 delen ik heb alles binnen,maar ik wacht al ruim een jaar op deel 98 99 100 101 , dit betreft echter een deel van het dek,als ik bel of mail dan krijg je nog een grote mond ook ,.en zeggen dat ik geduld moet hebben,en dat is wat ik niet hebik ben namelijk ongenezelijk ziek en kan max nog 1 a 2 jaar normaal funktioneren,1000 euro ken ik zo in de prullenbak gooien plus allen extra kosten lijm verf, plamuur ,airbrush ,fijn gereedschap ongeveer 250 euro in totaal 1250 euro weggegooid geld ,ben op het moment bezig een zaak aan te spannen, maar dit wordt moeilijk,nog maals niet aanbeginnen, ben je hier echter al aan begonnen,en zit je nog in een vroeg stadium,advieseer ik je dit per direct op te zeggen,hoop dat dit voldoende informatie is,bespaard je een hoop geld , doe je het tog wens ik je veel succes en een hoop GELUK grtjs tiggelZit erg te twijfelen over dit model.
Krijg je echt waar voor je geld (het is veel zeker voor een student)?
Elke week krijg je een deel toch?
Kan iemand mij een goed advies geven?
Groeten
ik heb vandaag de motoren servo etc in mijn boot gezet maar toen ik het ging testen draaiden de motoren alleen achteruit en niet als je op de zender voruit doet dan maken de motoren een vreemd geluid.
Stefan:
Met deze info kunnen we weinig. Welke motoren, hoe zijn ze aangesloten, welke regelaar, welke zender....
Misschien heb je wel een "vliegregelaar" in je model gezet... Die regelen alleen maar een kant uit.
En heeft je zender geen "servo-reverse" ?
Kortom: vertel en liefst: maak een paar foto's van het geheel. Dan kunnen we je helpen.
De rc componenten zijn gewoon de standaard die bij het aanbod van hachette zelf zat. de regelaar is een graupner navy v40r. zender is een axe rc jaguar 2ch versie ontvanger zat bij de zender en de servo ook. morgen komt een fototje en de zender heeft een ''internal servo reverser'. Motoren graupner speed 400 6v
Staan de trims op de zender in het midden? En als je de draadjes op de ontvanger van servo en regelaar omwisselt, heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?
de trims staan goed maar als ik de draadjes omdraai doet hij het tegenovergestelde dan wilt hij wel achteruit maar niet vooruit![]()
Had je al in de handleiding gekeken of de regelaar te programmeren is? Lijkt wel alsof de achteruit is uitgeschakeld, en je alleen de remfunctie hebt, net als bij een auto-regelaar.
mmm ja zal ik eventjes kijken maar ik heb al paar keer ingesteld en naar fabriekstand gezet maar geen geluk![]()