Bouwverslag 1:200 Bismarck

in principe moet het ook mogelijk zijn om de plaat hout waar de onderdelen in zaten te kopiëren en die naar je te mailen, dan hoef je het alleen uit te printen en over te tekenen op een plaat 4 mm triplex.

ik kan het alleen niet voor je doen want onze scanner verkleint het gescande altijd ietsjes...

Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar is wel veel werk. ,maar ik ben ja niet de enige die , die delen nog niet heeft ontvangen er zijn hier nog meerdere hier die ze ook niet hebben ik wacht het wel af ,ik kan er altijd nog via Ebay nog aan komen want in duitsland zijn ze wel verkrijgbaar en anders ligt het project gewoon een tijdje still .
mvg

Gerard

Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar is wel veel werk. ,maar ik ben ja niet de enige die , die delen nog niet heeft ontvangen er zijn hier nog meerdere hier die ze ook niet hebben ik wacht het wel af ,ik kan er altijd nog via Ebay nog aan komen want in duitsland zijn ze wel verkrijgbaar en anders ligt het project gewoon een tijdje still .
mvg

Gerard
hallo ik heb de delen ook nog niet,, gr tony

hallo.

ook ik zal moeten wachten tot ik de delen 24/25/enz maar weer eens zal krijgen. maar ja heb ik wel weer wat meer tijd om over de bismarck te weten te komen.
hier een foto.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Als moderator:
Voor de nieuwere mensen op dit forum: ik heb een paar berichten verwijderd omdat ze dubbel waren.. als je een fout ziet in je eigen posting, dan kun je die bewerken door op de knop 'edit' te klikken en de fouten weg te poetsen. Gelieve niet meerdere postings achter elkaar doen in hetzelfde topic, maar alles in 1 post houden, als dat kan :)

goede morgen sorry voor de laate reactie maar heb mij PDF bestand geprobeerd te versturen maar het is te groot om het via mail te versturen.
Heb in middels wel voor mekaar om dit op te slaan in een map en ben bezig om dit in delen zichtbaar te maken.

m.v.g. Henk de Groot.

Hi Timberwolf
als het goed is krijg ik het uit Duitsland toe gestuurd wacht dat effe af maar vriendelijk bedankt voor je hulp
gerard

Hoi Danny,

Ligt het aan mij, of mis ik wat details. Ik heb het gevoel dat ik een heel stuk mis op het geschut (boven die ronde vage dingen). Komen die nog?

S.D.

Vage ronde dingen

Hoi Danny,

Ligt het aan mij, of mis ik wat details. Ik heb het gevoel dat ik een heel stuk mis op het geschut (boven die ronde vage dingen). Komen die nog?

S.D.

Dat is het vizier en zit er bij Hachette niet op. Wel bij de los te bestellen exemplaren. Maar er zijn verschillende types Flaks. Horen ze bij de Bismarck er wel op? Het stoeltje zit ook naast, i.p.v. achter de Flak. Lijkt me lastig kijken door een vizier dat op de loop zit. Volgens mij geeft het uitsteeksel naast het stoeltje het vizier weer.

00777.jpg

Laatst bewerkt:
Zojuist even met Betapress gebeld en het schijnt dat deel 1 ondertussen binnen is en dat zij mij deze week nog deel 1 t/m 21 gaan toezenden. Kan ik eindelijk beginnen. :)

@ oceanic

ik heb nog ergens een cd liggen met daarop de scan, van jouw photo's,

heb zelf nu de bismarch 1:200 op de muur hangen

zal kijken of ik deze terug kan vinden.

greetz Paul

hehehehe,

nope, de tekening, is A0 oppervlak, bestaat uit A4 afdrukken

full

alhoewel, 1 van de twee rompen kan ik mooi tegen de muur aanhangen. weet SWMBO meteen waar ik al die tijd mee bezig ben ;)

groeten Paul

hehehehe,

full

alhoewel, 1 van de twee rompen kan ik mooi tegen de muur aanhangen. weet SWMBO meteen waar ik al die tijd mee bezig ben ;)

groeten Paul

Jip ik heb deze foto ook en nog veel meer maar denk dat jij of u deze zelf ook wel op schijf heeft staan anders hoor ik het wel.

m.v.g. Henk :rolleyes:

hehehehe,

full

groeten Paul

beetje laat maar ik begrijp hem nu pas met aan de muur hangen (vandaag uit nachtdienst gekomen dus in de ochtend niet meer zo helder(bier???).

Back