Update en vraag!:
De afgelopen dagen is alle electronica binnen gekomen! De zender heb ik omgebouwd van mode 1 naar mode 2, wat goed te doen was. Ook heb ik het setup, puur de electronica, aangesloten en dat werkt uitstekend! Ik zal nog wel de ESC en KK2 moeten flashen. M'n examenjaar is in volle gang en zal daarom af en toe wat later reageren. Ik hoop de komende dagen/week de Yaw Mechanism af te ronden
Wat is stiekem een beetje vergeten was is de oplader! Het gaat om de Zippy Flightmax 2800mAh 3S 30C en Turnigy 9XR 3S accu . Zelf heb ik een robbe 5r liggen, zou deze voldoen? Wat voor oplaadkabel zou ik dan nodig hebben?
Ook heb ik raad nodig mbt de plaatsing van de accu. Het zwaartepunt van het geheel ligt bij de dwarsbalk op de bovenstaande baseplate. De accu weegt best veel namelijk! Eventueel past hij ook tussen de baseplates in.
@GTi,
Bedankt! Als hij helemaal af is en vliegt zal hij zeker op Thingiverse komen. Gaaf! De bedoeling van dit project is dat hij modulair is, plannen om uit te bouwen naar Pixhawk of APM zal ik dan uiteindelijk ook zeker doen!
( Sorry voor de onduidelijke foto, het gaat om de Robbe 5r, 60mA - 500mA )
Kartonnen prototype om de indeling en bekabeling te bepalen