Hallo Allemaal.
Hier dan eindelijk weer eens een berichtje uit het hoge noorden.Het gaat niet erg goed met me,vandaar dat jullie niks meer van me hoorden.Mijn linker arm en hand zijn nu zo goed als helemaal verlamd en m,n hand heeft nu de vorm aangenomen van wat ze noemen een apenvuistje.Linkshandig zijnde is het dus niet meer voor mij mogelijk om het fijne werk aan m,n Sje te doen.Met pijn in mijn hart zet ik hem hier dan ook te koop. Zul je zeggen daar hebben we een verkooppagina voor,maar hier zijn de geinteresseerden in de schnellboot.Ik zet hem te koop met heel veel extra;s en evt ook de electra,welke allemaal van ACtion Electronics uit Engeland is.De drie aandrijfassen zitten er in en ook de drie motoren blijven zitten. De roeren zijn ook kant en klaar en drie mooie messingschroeven.Twee rechts en een linksdraaiend. EXTRA,de zeemijnen van Cammet,twee etch setjes van Eduard en de bemanning van Italeri. Ook vier gedraaide messingkanonlopenvan Schatton,welke ik chemisch gezwart heb. Zie zelf maar eens wat dat spul allemaal kost,dan schrik je denk ik niet meer zo van de prijs die ik voor alles vraag.
Zonder electra,maar met alle extra's en motoren,is hij af te halen voor 200 euro.
Er staan wel wat foto's in m,n foto album,dus bekijk die maar.Het gaat me echt aan het hart,maar ik wil van de zomer wat te varen hebben en koop hoogstwaarschijnlijk de ARTR
sleper ,de Ares, van Graupner.Hoef daar alleen de ontvanger en accu,s in te zetten en varen maar. Mocht er iemand interesse hebben,dan ben ik te bereiken via deze site of anders via mijn mail adres en telefoon.
kootstra.breider@kpnplanet.nl 06-43444470.
Er staat in de berging ook nog steeds een Engelse mijnenveger de Sir Kay welke ook te koop is.Dit is een echte bouwers boot.De romp is van GRP en al gespoten.De rest is van hout welke voorbedrukt is en er zit 520 gram aan white metal bij.Patrijspoorten railings kanonnen enz.Dit is een echte bouwersboot. Kost nu in Engeland 265 pond en de boot is van Caldercraft.Ook foto's van in m,n albums.Motor en aandrijving ook al geplaatst. Zie maar eens bij de foto's en ze mag weg voor 200 euro. Jullie zien, grote opruiming,maar het is niet anders en dit besluit is niet in een dag genomen.Je hoopt dat het toch weer wat beter wordt,maar dat is mezelf voorliegen.
Graag jullie reactie en blijf ze bouwen. Gr,Harry Kootstra.