Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles los laten en pas vast draaien met de hoofdas erin. Zo staat het ook in de handleiding en dan gaat het helemaal goed komenzolang de lagerblokken met elkaar in lijn staan, en de tandwielen recht tegen over elkaar is het prima.
netjes kabels sleeven alles weg werken, esc onder de battery tray en dan frame deel terug zetten.
Ziet er inderdaad mooi uit maar het levert extra stress op voor de bekabeling en stekkers. Je ziet op de foto, en bijna bij alle sleevs, dat er extra krachten op de kabels komen te staan.
Iedereen kan toch op jouw foto's zien dat het er keurig uit zietKnap dat jij dat vanaf een foto kan zien :turn-l:
Tja, tis wel zo... In de industrie wordt t ook nooit gebruikt... Zijn of losse kabels vast in stekkers met trekontlasting of gebundelde kabels die vast zitten in 1 centrale plug.
Beter is om dan iig wat cm over te houden zodat t flexibel blijft bij de stekkers.
T staat wel netter.. Maar ik ben zelf meer van de methode van tapeje erom en twrappen.