bouwverslag bigjim Raymon

2dryv43.jpg

2lvmudf.jpg

2hqqw54.jpg

2rf7bev.jpg

5odtmv.jpg

Hoi Raymon
Het schiet al aardig zie ik maar heb je ook je staartdeel verstevigd?
En ik zie ook dat je de servo's toch achterin gaat maken ik denk dat er straks gewicht voorin moet.
Nog veel bouwplezier toegewenst en ik blijf dit volgen.:D:D

Mvg

de versterking zit er nog niet in.
moet nog even een vuren lat hebben met die 3hoek maat.
dan gaat hij er gelijk in.

van de week de start klaar maken dan kan ik schuuren en folien halen.

Grt

Mooi hoor. Toch altijd indrukwekkend als je zo'n grote kist in je woonkamer ziet staan. Mooi ook dat je die wielkappen er op hebt.

Succes verder!

Gr,

Johan

Rood met geel zou een mooie combinatie kunnen zijn maar ik denk als de kleuren maar goed contrasteren met elkaar en niet wegvallen tegen de achtergrondlucht dat het niet uitmaakt welke kleuren je kiest.
Mvg

onderkant zou ik rood doen zie je op grote hoogte nog (ik zag mijne op heel hoog ook nog)

en de boven kant en neus lijst vleugel wit zie je goed tegen groene bomen rij als je binnen komt

gr erik

Laatst bewerkt:
Daar ben ik het niet mee eens, bij mijn BJ was de voorlijst ook wit maar als het bewolkt was zag ik hem slecht en daarom heb ik de voorlijst in hetzelfde blauw gemaakt als de sticker die erop zit en nu zie de vleugel beter afsteken tegen de bewolking
Mvg

onderkant zou ik rood doen zie je op grote hoogte nog (ik zag mijne op 1200 m ook nog)

en de boven kant en neus lijst vleugel wit zie je goed tegen groene bomen rij als je binnen komt

gr erik
besef je wel wat 1200m is?
het hoogste dat wij om de club komen met F3J(3.5m) zwevers is 650m. en dan zijn ze nog maar heel klein.

jij zou dubbel zo hoog geweest zijn? lijkt me sterk

besef je wel wat 1200m is?
het hoogste dat wij om de club komen met F3J(3.5m) zwevers is 650m. en dan zijn ze nog maar heel klein.

jij zou dubbel zo hoog geweest zijn? lijkt me sterk

nou de skyasistent zei heel hoog meter trek daar eens 200 m af

toch op zo'n hele hoogte

is niet heel fijn om te slepen denk ook niet dat ik het weer doe maar we gingen kijken wie het eerste op gaf en dat waren we tegelijk

maar is niet leuk vliegen hoor normaal is 5a 600 m hoog genoeg

nu weer ontopic

gr erik

Laatst bewerkt:
wij hebben mijn pop gedropd op 964m we wilde naar de 1000meter maar mijn maat wist niet meer wat zijn toestel deed en daarom mij eraf gegooid .wel hadden wij een hoogtemeter erin aangesloten die we op de grond konden aflezen.

Back